Gå til innhold

slankepulver og amming


tt3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herbalife er absolutt ikke farlig å ta verken når man er gravid,eller når man ammer:) kroppen din får akkurat den næringen den trenger,og da får jo også barnet det den trenger:) bare spør om du lurer på noe anng herbalife..bruker det selv,og er gravid nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at alle sier at man ikke skal slanke seg når man ammer er fordi før trodde de at avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med når man slanker seg går i morsmelken og babyen f¨år i seg dette. Det er derimt bevist at dette bare er tull..ettersom vi faktisk kvitter oss med masse avfallsstoffer hver dag uavhengig av slanking eller ei,så dette er uvesentlig...man vil heller tro d blir mindre dritt for kroppen å kvitte seg med når man slanker seg på en sunn måte enn når man lever vanlig og skjeier kanskje ut mye mer.Derimot bør du være veldig nøye med å drikke hvis du bestemmer deg for å slanke deg mens du ammer,ellers kan d hende du mister melken fordi du ikke får i deg så mye "ekstra". Det jeg har fått anbefalt er å drikke opptil 3 liter om dagen.rent vann. Jeg har ammet i snart 3 mndr og jeg har slanka meg hele tiden. La på meg grenseløst under graviditeten og var litt lubben før jeg ble gravid også..så jeg er nødt..og jeg har ikke hatt noe problem så lenge jeg har drukket sinnsykt mye vann og spist bare d jeg trenger og trent. Så hvis d skulle være ille hadde jeg merket d på melkemengde og vekten til sønnen min ,men ikke noe problem her. Så,så lenge du sørger for å gjøre dette rett og bruke dette herbalife poduktene riktig så vil d ikke ha noe å si for babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...