Gå til innhold

trening

cecilie stolt mamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere trener aktivt i svangerskapet? type trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på landet og går tur med bikkja to, tre ganger om dagen og på fjellet i helgene.

Skrevet

Trener 3 ganger i uken på treningsstudio... aerobic 1 gang, styrke 2.. ellers har jeg hund og går tur med den... Et par av ukene i 1. trimester når jeg var veldig kvalm og dårlig utgikk treningen da:)

Skrevet

Før jeg ble gravid no har jeg trent mye av de "tøffe" treningen med de beste instruktører, men etter jeg ble gravid holder jeg meg til egentrening, stram opp, stram opp puls, aerobic timer og blå spinning.. Prøver og trene 3-4 ganger i uka.

Er på treningsstudio, sats og trener.

Va i veldi god form no når eg blei gravid og så lenge formen er fin så kommer jeg til å trene, blir sikkert litt mer gåturer og egentrening etter hvert som magen blir veldi i veien.

Skrevet

Jeg trener på helsestudio 3 dager i uken, pluss at jeg trener håndball en gang (ja altså jeg spiller ikke, jeg er bare med på oppvarming, skyting og sånne ting).

Samtidig har jeg en liten en på 8 mnd hjemme, så vi er ute på 1-2 timers trilletur nesten hver dag!

Skrevet

Trener vanligvis spinning tre-fire ganger pr uke på treningssenter + noe styrketrening i sal. Er for tiden i veldig dårlig form. Ekstremt kvalm. Har fått til noe spinning. Men nå har jeg ikke klart å trene den siste uken. Håper å komme i gang igjen snart. Ellers er jeg ute stort sett hver dag med 1- og 3-åringen min. Går lange turer med søskenvogn på gode dager. Skal prøve å gå inn for et aktivt svangerskap denne gangen.

Skrevet

Jeg trener fire dager i uka, to dager styrke, en dag flyt og pilates og en dag kondisjon. Tenker å trene hele veien, så lenge jeg føler meg bra!

Skrevet

Har også tenkt å trene så lenge jeg klarer. Har vært litt nervøs for de hardeste timene, men så snart jeg er passert 12 uker (krysser fingrene...) tror jeg at jeg kommer til å bli litt mindre nervøs. Merker pulsen er litt uregjerlig og føler jeg puster som en hval!! Men det er bare herlig å holde seg i bevegelse!!!

Skrevet

Jeg er livredd for at noe skal skje for jeg trener.. Så her tar jeg det med ro.. Går istede for jogger 3ganger i uka, også trener jeg styrke (utenom sit ups) 2-3ganger i uka.. Spurte til og med ei sånn treningsinstruktør på senteret om det var noe av det som var farlig, var kun ei maskin jeg måtte unngå, og den har jeg unngått selv og.. :P

Skrevet

Blir rett og slett ganske kvalm dersom jeg trener hardt, så her går det mest i daglige gåturer og litt styrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...