Trudelutt72 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg er ganske ny her igjen.. var her for 5 år siden når jeg fikk førstemann og nå er jeg her igjen med ny mann... Vel, endelig har jeg sluttet på prevansjon og er sååå klar for å bli gravid, ja helst i går. Og hver mnd er jeg "gravid"... har abosolutt alle symptomer, skikkelig distre, stikninger i eggstokker, vonde pupper, kvalm, rar smak i munne, og småkvalm, særlig hvis jeg ikke får i meg mat.. og mye sulten. Men vet dere...hver mnd får jeg mens... og jeg blir like deppa hver gang. I sted gråt jeg som en unge, for denne mnd, ja da var jeg sikker på at det hadde klaffet!! Så kom litt mens i sted og jeg sitter og føler at puppene detter sammen nå.. rart dette her!! Mannen min prøver å trøste meg, sier at jeg ikke skal tenke på det. Neida, det er jo så lett. Og i tillegg er jeg 35+ og føler at alderen er mot meg. Ja ja.. det var dagens syte innlegg:) I morgen vurderer jeg å ringe tidligere Røde kors... jeg var der med førstemann og fikk litt hjelp, føler at det hjalp meg. Klem fra Trudelutt
-68mamma Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Uffa . har dere prøvd lenge ? Hva slags "hjelp" har du tidligere fått på Røde Kors ?
Trudelutt72 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Hei, bare meg igjen. For å være helt ærlig så husker jeg ikke helt hva slags hjelp jeg fikk, men jeg er ganske sikker på at jeg fikk noen hormoner i forkant, og jeg fikk sprøyter i magen da jeg ble gravid fordi jeg mistet et par ganger... Men jeg husker at jeg synes de var helt fantastiske, for de hadde så god tid til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå