Solsol Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Ver til gyn idag og fikk bekreftet at jeg hadde syster på eggstokkene. Etter et halvt år uten mens kom den plutselig forrige uke så nå venter jeg spent på om el kommer neste uke:) Har fått ut pergo og metformin,så håper jeg får regelmessig syklus hvertfall nå. ble litt overrasket...han sa at de fleste som hadde uregelmessig mens hadde syster..hmm Noen som har blidt fort gravid med hjelp av pergo og metformin?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 har du høy bmi? er vist kun da metformin skal kunne ha innvirning på el.. for den skal kunne hjelpe en ned i vekt... jeg blir skikkelig dårlig i magen av metformin... så jeg anbefaler veldig forsiktig tilvenning:S lykke til:)
Solsol Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Har vel noe forhøyet bmi er 163 høy og 68 kg. Har en del rundt magen som jeg ikke klarer helt å få bort. Gyn sa bare at de to ilag var veldig bra. Sa ingenting om overvekt og det. Sa mange hadde blidt fort gravde med bare bruk av metformin også,da mange får el når de skal. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå