Solsol Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei. Var til gyn i dag...ble påvist en del men småe syster. Han sa at det ikke var pco pcos, men er det ikke det det heter når man har syster? Skjønner ikke riktig det her jeg. Han mente på at jeg nok sikkert har hatt det i mange år, derfor jeg aldri har hatt regelmessig mens. Fikk ut pergotime og metformin. Har begynt på metformin idag. Håper det setter seg en spire snaaart. Har to barn fra før så vi prøver på nr tre,har snart prøvd i et år. Er ikke overvektig,skjeggvekst,uren hud eller noe. Har lest at mange går ned i vekt med metformin også...hvor fort gikk dere eventuelt ned?? Håper på maaange svar;)
Solsol Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Slik jeg forstod det er det noe som får igang syklusen. Jeg har veldig uregelmessig syklus og dermed skjelden el. Dette skal få igang systemet. Håper det virkelig hjelper meg
zadine Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Metformin er diabetes medisin som har vist seg nyttig hos pasienter med PCOS. Spesiellt for å redusere vekten og dermed få en mer regelmessig syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå