grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 gyn sier at det så og si ikke eksisterer... for jeg fortalte for en stund tilbake om en blødning jeg hadde hatt og lurte på om dette kunne være en festeblødning.. da sa han bare den myten kan jeg avlive med det samme.. mengden blo det kan bli ved at egget fester seg er så lite at d kunn ville vist seg som en liten brun prikk i utfloden.. og det er veldig skjelden at det forekommer... han mener at det flere tror er festeblødninger er når livmoren blir mer blodfylt pga graviditets hormoner for da hender det av og til at små blodårer sprekker rundt livmor munnen... og er man ikke er gravid kan blødningene skyldes et østrogen fall som kan føre til at litt av slimhinnene i livmoren løsner og skaper en liten blødning...
Lotta2010x2012 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Oj, ble faktisk glad for å høre det!!.. Hadde faktisk en sånn brun liten blodflekk i utfloden på dag syv, så nå er jeg enda mer spent på om tr dukker opp i løpet av kvelden/morgendagen:D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Veldig nyttig informasjon:))) Da får vi litt igjen for alle de pengen vi legger igen hos utaligge leger og andre vi går til:)) Også er det så fint at man kan dele det med aandre her inne......så får mange ny)) Klem fra meg til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå