Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JESS!! Mitt søte lille GULLEGG overlevde opptiningen, og nå ligger det inni magen min å kooooooser seg å SKAL klore seg fast, vokse og bli stor:):)

LYYYKKELIG!!!! ( Og håper det varer!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!!!Masse masse lykke til!!!!!!!!!;););)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Å så bra da :-)

Nå får du ruge godt ;-)

Skrevet

Lykke til:-)

Laange dager nå fremfor deg men hold oss oppdatert:-)

Måtte spiren sitte!!

Skrevet

Takk skal dere ha:) Var kanskje litt overlykkelig i går, men måtte bare få det ut :) Ja skal si disse dagene blir lange! Er bare EEN dag siden det ble satt inn, he he!

Men forskjellen nå fra sist er at jeg føler ingen plass at dette blir det barn av..:S Sist viste jeg det bare.. Nå er det mer sånn at; ja ja, vi får nå se.. Så skal knipe igjen slik at det ikke får mulighet til å ramle ut, he he :)

Testdatoen er 24. september, baaare 20 laaange dager å vente;)

Skrevet

masse lykke til som ruger :)

Er det noen spesiell grunn til at du venter helt til rugedag 20 før du tester ?

Jeg hører til på haukeland og her tester vi på rugedag 15, med blodprøve...

Skrevet

Nei vet ikke hvorfor, var det jeg fikk beskjed om på¨sykehuset..:S Samme var det sist gang, da måtte jeg vente 21 dager til testdag. Hører mange som tester før.

Jeg klarte ikke vente til testdagen sist, så jeg testet negativ 2 dager før testdag. Dagen før fikk jeg en svak strek, å testdagen var den klar positiv :) Samme var blodprøven :)

Jeg klarer sikkert ikke vente til testdag denne gangen heller, dette er jo så spennende! Er på rugedag 3.. så er jo maaaaaange laaaange dager igjen he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...