Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste det ikke var mer enn 4 å hente ut, så sånn sett er vi fornøyde.. 2 av eggene var av god størrelse, 1 var umodent og 1 var sånn midt i mellom.. Sykepleieren sa vi burde satse på de 2 av god størrelse slik at vi ikke ble skuffet om bare 2 av 4 ble befruktet.. I morgen tidlig ringer de fra klinikken og må si at det er utrolig spennende. Vårt første forsøk i det private denne gangen, etter 3 på Riksen.

Håper inderlig det blir innsetting på lørdag - hadde vært helt suverent med 2 gullegg inn:-)

Skrevet

Så flotte greier. :) Ønsker deg masse lykke til med eggene dine. :) Jeg ska ha uttak i morgen. :) Veeeeldig spent. :)

Skrevet

Hei hei!!

Når jeg leste at du har hatt uttak i dag måtte jeg bare skrive her.... Jeg har nemlig også hatt uttak i dag!!

Var så heldig å få ut 9 egg, men vet ikke så mye om kvaliteten enda. Klnikken ringer i morra for å gi beskjed om hvordan befruktningen har gått, det blir så spennende!! Skal sette inn igjen egg på lørdag morgen.....

Hvordan synes du uttaket var??

Skrevet

Jeg synes ikke uttakene er vondt, mer litt ubehagelig.. Og så var det litt annerledes prosedyre i dag enn det vi har hatt på Riksen, som gjorde det litt mer spennende på en måte:-)

Har hatt kortregime denne gangen, og det har vært utrolig deilig å slippe nesesprayen. Tiden fra oppstart og frem til uttak har gått så raskt og "smertefritt" og har nesten ikke merket noe til sprøytene i det hele tatt. Hvis det ikke klaffer nå, så antar jeg at vi tar ett forsøk til og muligens sier det er bra.

Håper vi slipper å ta stilling til dette og at det blir klaff:-)

Setter gode kort på at healeren min kan hjelpe til slik at egget/ene fester seg.. Men først, dagen i morgen og befruktningen:-)

Masse lykke til - må oppdatere i morgen da:-)

Skrevet

Jeg hadde fryktelig vondt under uttaket i dag.... men det gikk greit!!

Det er vårt første forsøk også har jeg pco, så jeg har har gått på p-piller (2 brett), og puregon sprøyter + orgalutran. Også har jeg gått på metformin tabletter. Merket veldig lite til sprøytene selv, hadde litt vondt/ubehag i magen bare!!

Jeg har også tro på healing!!

Lykke til for deg også :) Dette blir spennende!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg fikk ut 5 egg begge mine forsøk. Hold det andre gangen. De sier at kvaliteten gjerne er bedre når det ikke er så mange egg....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hvordan gikk det?

Har eggene dine delt seg?

Skrevet

2 av eggene hadde blitt befruktet:-) Blir forhåpentligvis innsetting i morgen kl 10 og håper begge kan brukes.. I verste fall, hvis ingen kan brukes, skulle hun fra lab'en ringe oss.. Håper håper håper jeg er ruger i morgen på 2 egg:-)

Skrevet

Gosh, det er jo to flotte håp. Gratulerer:) Krysser fingrene for deg tuttelura

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så bra da :-)

Da krysser vi fingrer for at du ruger på 2 flotte egg i morgen!

Skrevet

Takk takk:-) Håper vi slipper flere forsøk på en stund ja.. Ikke vært fokus på så mye annet det siste året..

Skrevet

Av de 9 eggene vi fikk ut i går kunne 6 stk brukes...... Alle de 6 eggene er befruktet, så nå håper vi på at delingen går bra og at jeg blir en ruger i morra!!!

Skrevet

Jeg krysser fingrene Brunka, måtte det lykkes for oss begge og alle andre:)

Skrevet

Krysser fingre og tær jeg også..... xxxxxxx ønsker så veldig at det skal lykkes for alle som ønsker seg barn!!! mine tanker går til alle som prøver og prøver.....

Skrevet

Jeg er nå ruger på ett egg!!

Håper dette er gullegget og at det klamrer seg fast!!! De neste to ukene blir laaaaange....

Hvordan går det med dere andre??

Skrevet

Jeg har skrevet eget innlegg om antall egg:-) Satser på at vi har fått gullegget/ene begge to og alle andre - må vel være vår tur nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...