Gå til innhold

Årsaker til at eggløsning ikke kommer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg testet med CB digital eggløsningstester siden dag 10 i syklusen. Nå er jeg på dag 24 og jeg har enda ikke fått LH stigning.

Det skal sies at siden vi begynte å "prøve" så har syklusen hvert litt uregelmessig.... 39 dager, 28 dager, 36 dager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med samme problemet selv. Er på dag 24 i dag og fortsatt ingen el. Vet at bruk av ibux kan utsette eggløsning.

Skrevet

Har ikke brukt noen medikamenter... ingen LH stigning idag heller... Litt utålmodig må jeg vel si...

Skrevet

Ikke sikkert du har EL denne syklusen, det er ikke hver syklus man har det.

Skrevet

Ville bare si at forrige gang jeg prøvde å bli gravid testet jeg etter EL i 2mnd men fant den ALDRI, men fant EL slim og jeg ble faktisk gravid.

Vet ikke forklaringen jeg, men kanskje ikke CB EL test er så god?

Så kanskje du ikke skal henge deg for mye opp i de testene?!

Lykke til!

Skrevet

Kanskje det....Har prøvd CB testene i PP nr 2 og da fikk jeg LH stigning.... Kan ikke si at jeg har bemerket meg noe EL slim i det hele tatt noen gang....

Det som er litt komisk er at jeg var hos min fastlege som ba meg komme tilbake når jeg ble premenstruell.... for å ta noen blodprøver på div hormoner, stoffskifte osv.... nå vet jeg jo ikke når jeg er det....

Skrevet

Vet du, de CB-testene slå ikke ut på meg heller, men jeg kjente at jeg hadde EL, så fikk tak i et annet merke (strips fra billigetester.no), og de slo ut. Så jeg skjønner ikke helt de CB-EL-testene.

Skrevet

kanskje jeg heller ikke skal bekymre meg så masse da. Får bare negative tester men jeg har hatt både murringer og stikkinger og mase EL slim med blod i.

Skrevet

Jeg har testet med el-tester tidligere (ikke CB digital men billigtester). Jeg måtte teste hver 12 t når jeg forventet el for å få positivt utslag på testen. Så ja (som mange andre også skriver) du kan ha eggløsning uten positive el-test.

Skrevet

Jeg har fra barndommen av lært at TR kommet når et egg ikke er befruktet. Om jeg ikke har EL denne mnd vil jeg da få TR?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...