Tvillingmamma2010 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Nå har jeg testet med CB digital eggløsningstester siden dag 10 i syklusen. Nå er jeg på dag 24 og jeg har enda ikke fått LH stigning. Det skal sies at siden vi begynte å "prøve" så har syklusen hvert litt uregelmessig.... 39 dager, 28 dager, 36 dager....
K ♥ tærten Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Sliter med samme problemet selv. Er på dag 24 i dag og fortsatt ingen el. Vet at bruk av ibux kan utsette eggløsning.
Tvillingmamma2010 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Har ikke brukt noen medikamenter... ingen LH stigning idag heller... Litt utålmodig må jeg vel si...
-68mamma Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Ikke sikkert du har EL denne syklusen, det er ikke hver syklus man har det.
Jente08+guttespire 10 Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Ville bare si at forrige gang jeg prøvde å bli gravid testet jeg etter EL i 2mnd men fant den ALDRI, men fant EL slim og jeg ble faktisk gravid. Vet ikke forklaringen jeg, men kanskje ikke CB EL test er så god? Så kanskje du ikke skal henge deg for mye opp i de testene?! Lykke til!
Tvillingmamma2010 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Kanskje det....Har prøvd CB testene i PP nr 2 og da fikk jeg LH stigning.... Kan ikke si at jeg har bemerket meg noe EL slim i det hele tatt noen gang.... Det som er litt komisk er at jeg var hos min fastlege som ba meg komme tilbake når jeg ble premenstruell.... for å ta noen blodprøver på div hormoner, stoffskifte osv.... nå vet jeg jo ikke når jeg er det....
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Vet du, de CB-testene slå ikke ut på meg heller, men jeg kjente at jeg hadde EL, så fikk tak i et annet merke (strips fra billigetester.no), og de slo ut. Så jeg skjønner ikke helt de CB-EL-testene.
Carina har to små gull Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 kanskje jeg heller ikke skal bekymre meg så masse da. Får bare negative tester men jeg har hatt både murringer og stikkinger og mase EL slim med blod i.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Jeg har testet med el-tester tidligere (ikke CB digital men billigtester). Jeg måtte teste hver 12 t når jeg forventet el for å få positivt utslag på testen. Så ja (som mange andre også skriver) du kan ha eggløsning uten positive el-test.
Tvillingmamma2010 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2009 Jeg har fra barndommen av lært at TR kommet når et egg ikke er befruktet. Om jeg ikke har EL denne mnd vil jeg da få TR?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå