Kronesis Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har nå hatt MA 10 uker på vei.. Er forferdelig trist og har store smerter... Vi prøvde 6 pp før jeg ble gravid så det er tungt. MEN....nå vet vi at vi at vi får det til og skal prøve fort igjen... Bare vente på mensen.... Før jeg ble gravid fulgte jeg litt med her, men skrev ingen innlegg selv. Nå tror jeg at jeg trenger å være litt her... Lykke til alle sammen!!
*shehasmyheart* Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Huff. Det var leit:( Sender deg en klem. Vet hvordan det er. Gi deg selv litt tid. Vet det er tomme ord, men det vil bli bedre etterhvert. Ønsker deg lykke til:) Håper du får et hyggelig, men kort opphold her inne;) Klem og klem
J -76 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Så leit! Sender deg en stor varm klem, opplevde akkurat det samme i januar. Ta vare på deg selv, J
Loppa- nr2 i magen Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 *trøsteklem* Håper smertene gir seg fort og at du straks blir gravid igjen!
snuppelura-jente10 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Off, det er så trist. Opplevde det samme selv for snart to uker siden. På en eller annen måte kommer man seg igjennom det. Masse lykke til videre. Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå