Lykkelig med Maiken Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Etter 3 års prøving og et mislykket prøverørs forsøk be vi gravid på naturlig måte.. Tror det går litt tid før jubelen slippes løs, føler jeg er alt for rolig... men regner me at jo mer symptomer kommer jo mer går det opp for meg.. Er 3 uker på vei så tidlig ennå.. Men gleder er stor og etter så lang tid er det helt utrulig:-)
Puppen og lillemor Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 gratulerer så masse - må være en deilig følelse etter 3 år! Og jeg skjønner godt hva du mener med at det er vanskelig å innse det helt.. jeg gleder meg nesten til jeg får flere symptomer, slik at det virkelig kan gå opp for meg at jeg er gravid
shnuppelure77 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Gratulerer!!! ) Jeg vet hva du har vært gjennom, har selv 4,5 års prøving og to mislykkede IVF før spiren satt av seg selv rett før tredje forsøk. Det føles fantastisk!! Er 5+6 i dag, og krysser fingrene for at alt går bra. Ønsker deg all verdens lykke til på veien!! )
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Gratulerer så masse! Fantastisk å høre
Lykkelig med Maiken Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Takk jente:-) å Gratulere masse tilbake.. Lurer litt på hvordan dere regner uker på graviditeten.. Mensen startet 1. aug og vet 100% sikkert at spiren satt 15 august på grunn av lite sex denne gangen. I mårra lørdag er jeg 3 uker på vei fra spiren satt eller regnes det fra mensdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå