Molait Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Dette er smaskens for tiden. Står bakpå at et glass om dagen...blabla Står ikke KUN et glass om dagen. Er det egentlig greit å få i seg en kartong om dagen? (innholdet..ikke kartongen) Ikke abre ift om man er gravid, men i det hele tatt?
Tobarnsmor:) Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 hmmm... det her lurer å litt på... drikker ikke noe annet ;P
Gjøkeredet③ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Hehe.. Jeg også pøser nedpå med Biola om dagen.. Kan liksom ikke få nok:o) Biola er livet!!!
Molait Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 hehe, kjenner jo jeg blir litt "sur" baki ganen. Du burde jo drikke ekstra med vann og. Viktig nå!! Om du ikke er en vanndrikker så ta vaffal vitaminene dine med et stort glass vann og gå å drikk et glass eller to bare for å helle nedpå.
Molait Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Det var ikke det jeg spurte om Caffe! Liten vits å skrive om du skal svare negative ting! Enten får du svare på spm eller skrive noe koselig. Slikt er unødvendig. Respekter at andre mener noe annet enn deg! Sånne som deg som skaper dårlig stemning på bim! Og du burde sikkert egentlig ikke hatt barn engang! jeje Syntes biola var høgg før men de nye er ganske ok, og preg er de nyyydelige:)
shnuppelure77 Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg har også smaken for biola for tiden, men kun en skål med musli og biola om morgenen. Tror ikke det er noen dille, er vel for tidlig for både diller og kvalme i uke 6(?)... Jeg tror det er sunt og det hjelper litt på magen, men jeg tror man skal være måteholden med mengde meieriprodukter generelt. Jeg drakk ca. en liter melk hver dag før, og fikk beskjed av legen at jeg måtte gå litt ned på forbruket ettersom overforbruk kunne føre til intoleranse. Vet ikke om dette kan sies om biola også, men det er jo en nær slektning av melken;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå