rl84 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 trudde du fekk d på alle offentlige kontor eg.. som rådhuset, skular, kirkekontor osv...
Gjest ->>- Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Posten er jo ikke offentlig lenger, da. =) Eeeegentlig tror jeg ikke postens rett kopi-stempel godtas lenger, sånn pga reglene om offentlig tjenestemann, men jeg har brukt det flere ganger etter privatiseringen og aldri fått klager på det. Men de er jo grisedyre da, så stikk heller innom et hvilket som helst offentlig kontor/skole e.l i nærheten.
Odine! Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Det er veldig få som har lov til å gi RETT KOPI-stempel lenger. De siste stedene jeg har fått det, har vært hos politiet og på høgskole(men da var jeg student der, og fikk inntrykk av at man helst skulle være det for å få stempel) Bibliotekene i Oslo har ikke lov til å gi stempel.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg har nettopp spurt på postkontoret, og de har rett kopi.
*gurimallaika* Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Det koster 15 kr for 'rett kopi'. Da får du godkjent Rett kopi-stempel, datostempel og signatur av vedkomne som har tatt det. Vanlig kopi koster 10 kr. Hilsen hu' på Posten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå