Arie Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg tror jeg skimter en strek på cb test. Herregud, er det virkelig min tur nå? Kan jeg være så heldig? IKM lørdagen.12 DPO i dag. Jeg oppdaterer i morra:) Tenk at etter 10mnd og en SA og nå på dobbel pergo kan det være min tur? Jeg håper den testen er sterkere i morra!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Så spennende *håpe håpe* Jeg også hadde en SVAAAK strek i dag, etter 11pp og 1ma )
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 *krysser fingrene* :-)
happy80 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Så spennende!! Jeg også så en svaaak strek på test idag. IKM i morgen. Kan nesten ikke vente til jeg får testet på nytt i morgen tidlig! Lykke til oss alle med skyggestreker!!! Dette må bare være sant!
Arie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Oi! Så moro at vi er flere! Jeg krysser alt jeg har for oss! Og alle andre her inne selvfølgelig. Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig. Testet ikke med morgenurin i dag, så er vel greit å prøve det i morra. Spennende:)
Loppa- nr2 i magen Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Lykke til alle sammen Krysser fingrene for dere. Håper alle får en sterkere strek ved neste testing!
mammantilT&I Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 tok en billigtest idag morges men sprang omtrent ut døra før den obligatoriske ventetiden hadde gått.. fant den igjen mange timer senere etter jobb idag og da var det tydelig strek.. nå vet jeg det ikke betyr noe etter så lang tid men gleder meg iallfall veldig til å teste igjen imorra tidlig for da er IKM:)
Lotta2010x2012 Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Spennende! Dere får alle oppdatere i morgen! Krysser fingrene for at testen deres blir klart sterkere:D Tenbker jeg tester i morgen jeg også hvis ikke tr dukker opp, spent!! Har dere menssmerter! Har mensverk i korsryggen, men ikke så ille jeg har før tr dukker opp..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Ja her er det litt av en gjeng som skal tisse så det skvaldrer i morgen, og oppdatere oss nyhetskåte kvins her inne........hehe Ønsker dere alle lykke til og måtte dere få skikkelig sterke streker i morgen:)))))
mammantilT&I Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 våknet halv seks idag morges og da måtte jeg teste igjen, turde jo ikke tisse da og sove videre i frykt for å ikke ha noe morgen urin til pinnen litt senere.. tok en billigtest og det blir strek der.. svakere enn kontrollstreken men strek er det. Kjøper meg en digital etter jobb idag som jeg tester på imorra..tør ikke slippe jubelen løs..
GuttemammaTilTo Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 surferosa, du er gravid! det er nesten heeelt sikkert:-D oppdater oss nyskjerrige når du har testet igjen ->alle sammen! spennende! lykke til!
mammantilT&I Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 Håper du har rett Levi's mamma!! Skal kjøpe digital etter jobb å teste imorra tidlig.. kommer til å titte innom her å se etter oppdateringer fra dere andre hele helgen...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 Så spennende. Velger å gratulere deg. Lykke til
Arie Skrevet 4. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2009 Ja gratulerer! Jeg tok en test til i dag, men den er like svak synes jeg.Da blir det en ny test igjen i morra:)
happy80 Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Tenker du er gravid jeg.. Jeg testet på billigtest idag tidlig, det ble en litt tydligere strek. Kjøpte meg så en digital som jeg skulle ta i morgen, men klarte ikke vente og tok den etter jobb. GRAVID sto det! Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper dere får samme beskjed! Ses på 1. trimester!
Arie Skrevet 6. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. september 2009 Gratulerer! Jeg tok en test til i dag også og den var faktisk bitte litt sterkere! Den kom før tiden gikk ut også, men den er lyseblå og veldig tynn. Men jeg holder meg fortsatt rolig, til jeg ser en strerk blå strek! Jeg lurer litt på om jeg ikke fikk el litt seinere enn jeg trodde, derfor tar det litt tid å få streken frem. Jeg håper vel kanskje litt for mye, men. Jeg krysser alt jeg har!
2010 Mammaen Skrevet 6. september 2009 #17 Skrevet 6. september 2009 Spennende! Tror ikke du håper for mye : ) Dette virker veeldig lovende! Sitter her med svak strek selv, så krysser fingrene for oss begge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå