kosemoms♥med ny spire Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Klarte ikke dy meg og tok en ny test nå...CB Pluss, og det er et SVAKT SVAKT kryss, men jeg KAN se streken hvis jeg titter nøye ))) Og et kryss er et kryss har jeg skjønt???? og den kom etter 2 min som den skulle )))) Klarer ikke helt å tro det, men kan vel juble LITT??? (fikk streng beskjed av sambo å vente noen dager med å teste på nytt, siden vi snart har brukt en formue på tester denne pp, hehe)
Carina har to små gull Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 kanskje man kan hviske et lite gratulerer Håper testen blir tydligere, men tror nok at du kan juble litt ja
-68mamma Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 VELDIG spennende ! Jippi for deg ! Hadde ventet minst en uke før jeg testet pånytt - da vet du helt sikkert.
GuttemammaTilTo Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 lykke til! hvisker et stille hurra til deg! :-D
kosemoms♥med ny spire Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 hehe, 1 uke er LEEENGE nå....tester igjen på søndag tenker jeg...siden jeg ikke testen på morgenen i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå