Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har tenkt og regnet, og holder tanken åpen som en mulig løsning. Gjør dere det? Noen som har nettadresser feks i USA?
*sommer* Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hei Jeg har vært inne på tanke, men vet så lite om det. Leste i Mor og Barn blad om et par som hadde gjort det i USA og det kostet ca 600 000 kr + reise...så mye penger har ikke vi i hvertfall. For vår del har mannen god kvalitet og de sier at mine egg er av god kvalitet også. Får dessverre ut kun 2-3 egg hver gang, men heldigvis har det alltid vært noen som har blitt befruktet. Hjelper det f.eks med surugatmor hvis eggene ikke er av bra nok kvalitet?? Kan så lite om dette og vet dessverre ikke om noen linker.. :-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Hei! Jeg leste også om henne. Det har også vært div. reportasjer om homofile menn som har fått barn på den måten. Vi må omprioritere økonomisk dersom vi ender ut med dette valget, ja det er kostbart. Det er ikke noen feil på oss heller, nå holder vi på med 4. søskenforsøk. Så får vi se. Takk for svar og lykke til, sommer!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Vi vurderte aldri dette - for dyrt og risikabelt (ingen kan garantere resultatet) - så vi gikk for adopsjon :-)
*sommer* Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Lykke til med neste forsøk, håper det klaffer denne gangen. Hvis du finner noen bra linker må du si i fra - vært interressant å finne ut mer om det. God helg :-)
Lillevenn33 Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Det er visst mulig å få surrogatmor i India. Det er sikkert mye billigere enn i USA.
lalla2008 Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Hei! Jeg har faktisk også tenkt den tanken. Ikke ennå, men evt. etterhvert hvis vi ikke får det til. Jeg er på mitt 4. forsøk nå. Fikk satt inn to egg på onsdag . Jeg vet veldig lite om det, men skulle gjerne visst mer. Jeg får ikke hjulpet deg, men vil bare dele med deg at jeg også har tenkt tanken
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Hei! Har også tenkt på det som mulig løsning, men 5-600 000 er for dyrt for oss, ihvertfall nå. Håper man kan få surrogat i f.eks Danmark etterhvert, så slipper man å reise så langt. Ellers har søsteren min sagt at hun kanskje kunne tenke seg å være det for oss dersom det blir aktuelt. Hun har selv 4 barn. Men vet ikke om det er mulig å bruke familie som surrogat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå