trebarnsmamma84 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jens Kristin Erna Lars Siv Dagfinn Pia Jasmin Mina Fridhjof Martine Birgitte Bård Vegar Jon Linn Knut osv...
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 He, he alle disse er jo godt voksne, så de er vel ikke poppisnavn akkurat nå. Vegar - er fint, og en del brukt nå Bård - liker jeg også Jens - er vel også et navn på vei opp Lars - tidløst bondenavn Knut - stødig og skikkelig mannfolknavn, pluss at det er søtt på små gutter ;-) Av jentenavnene liker jeg Kristin og Martine ;-)
Eva_81 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Liker: Jens Lars Bård Vegar Knut Kristin Ellers liker jeg menneskene bak disse navnene også, med unntak av Lars (Sponheim). Regner med det er Knut Nærum du mener?
Miranda C Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Pia Jasmin Mina Martine Linn er jo fine navn
prebs Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Disse liker jeg godt: Kristin Lars Siv (men Jensen ødelegger navnet litt, gitt) Mina Martine Jon Knut Disse er ok: Fridtjof (skrevet slik) Birgitte Pia (Haraldsen ødelegger litt der også) Bård Jens Vegard (skrevet slik) er kjempefint, men synes ikke komboen Bård Vegar er optimal.
TurboMaria Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Prebs: Bård og Vegard skulle nok være hver for seg. Som i Bård og Vegard Ylvisåker;) Forøvrig er jeg ikke overbegeistra for noen av navna, men Pia er litt kult. Kunne dog aldri brukt det, nettopp pga frøken Haraldsen.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2009 Ja var Nærum eg meinte... Sjølv likar eg: Kristin Siv(men einig i at jensen øydelegger navnet) Pia Mina Martine Linn Vegar Har andre fleire kjendisnavn å komme med??
prebs Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Det er en politiker som heter Bård Vegar Solhjell, så jeg tror det var riktig at de sto sammen
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Jeg synes da Linni er kjempefint, men ville aldri kalt barnet mitt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå