Barbarella og froskebarna Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Lillegutt på 2 mnd er ikke noe særlig interessert i smokken. Jeg vil så gjerne at han skal ta den - er det noen som har erfaringer og tips her? Han bruker gjerne puppen min eller en finger som smokk, men med en gang jeg prøver med smokk i stedet så spytter han den ut. Noen ganger fungerer det en kort periode, men jeg må liksom lære ham det på nytt hver gang, og oftest må jeg gi opp. Jeg har prøvd MAM, Avent og NUK, uten hell.
♥♥♥ Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 snella mi tok ikke smokk før ho var ca 4 mnd... prøvde litt med ujevne mellomrom frem til det.
Barbarella og froskebarna Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Takk for svaret. Gjorde du noe spesielt for å få henne til å ta den til slutt? Flere som har erfaringer/tips?
Frk Vims Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 MIni her på 3 1/2 mnd er heller ikke så ivrig, men de to siste ukene har det gått stadig bedre... Vi har og prøvd de tre slagene du har prøvd. Jeg har rett og slett holdt på smokken til han suger på den. Spytter ut igjen en del, men bruker den til å sovne med nå, i hvertfall på kvelden. Jeg håper også at det går seg enda mer til, for det er en fin ting is tedet for puppen hele natta!
svirrehodet Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 jeg tok litt morsmelk på smokken, kan også ta på litt malt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå