Gå til innhold

hvor mange har opplevd at graviditets test er feil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ja,hvor mange har fått svar at man ikke er gravid når man egentlig er det?

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

hard dette skjedd deg?hvor tidlig før ikm evnt hvor lenge etter ikm har du testet?

Skrevet

Det går an det.. hørt om tester fra billige-tester.no som har vist positivt veldig tydelig idet mensen er på vei. Paret trodde de hadde mistet da hun begynte å blø, men etter innvendig UL viste deg selv at hun aldri hadde vært gravid, men at testen hadde slått ut likevel.. Mitt tips: Sjekk alltid med lege og få det heller bekreftet der!

Skrevet

Jeg har ikke selv. Men ei venninne testet negativt flere ganger. Men hun var gravid:)

Skrevet

Når jeg var gravid med minste tøtta mi som er 5 1/2 nå tok jeg tre negative tester kjøpt på apoteket + en negativ hos legen. TR kom ikke og så begynte jeg å bli kvalm. Tok en test til og da slo den positivt ut. Så det er fullt mulig at de slår feil ut : )

Skrevet

Det er forskjellig hvor tidlig og hvor mye HCG - som g-testene måler - man produserer. Dessuten kan syklusen forskyve seg slik at man har EL (og dermed IKM) senere enn man egentlig tror.

Jeg hadde negative tester rundt IKM med førstemann, men jammen var jeg gravid! Syklusen var åpenbart lengre enn jeg trodde, for han ble født 1 mnd etter menstermin... he-he...

Skrevet

tinge er den,at jeg har gått på ceracette i 2,5år.I sommer lurer jeg på om en pille ble glemt/tatt altfor seint.Grunnet pillene har jeg ikke hatt mensen på 2,5 år,så jeg har ikke noe å forholde meg til på den måten.

Den siste uken har jeg opplevd kvalme gjennom hele dagen(ikke slik at jeg må spy).Jeg blir kvalm om jeg er på butikken og kjenner lukter,eller bare ser ting.

Jeg føler ett trykk nederst i magen,og brystene er ømme....har tatt to tester,begge har vist negativt,men kroppen kjennes fremdeles særdeles gravid ut....er vanvittig frustrerende dette..

Skrevet

be legen om å ta en blodprøve =)

Skrevet

tør ikke....er litt redd..tenk om jeg inbiller meg dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...