Gå til innhold

Noen som har erfaring med sprut fra vagina under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp erfart dette når jeg har onanert på egen hånd. Hvis jeg blir veldig kåt, klarer jeg fint å sprute ved å presse ut veske på en spesiell måte. Det virker best under orgasme.

Men, det lukter litt urin av dette..Men har hørt at når kvinner "spruter", så er ikke dette urin? Hva skjer hos meg da? Tisser jeg?

Tør ikke gjøre dette sammen med kjæresten i frykt for at det er tiss som kommer..:-/

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Dette skjer med meg hver gang jeg har en orgasme. Både når jeg onanerer og når jeg har sex med partneren min. Jeg "spruter" mye mer med partner enn når jeg onanerer. Kan få flere "våte" orgasmer etterhverandre. Dette er ikke urin. Og jeg synes det er utrolig deiligt :-)

Skrevet

Ja, det skjer med meg også i blant, men absolutt ikke hver gang. Jeg får alltid orgasme ved sex, men noen ganger når jeg er ekstra kåt og han treffer/stimulerer g-punktet veldig så spruter jeg:) Helst om jeg sitter på toppen, det lukter ingenting og er helt blankt

Skrevet

Væsken som strømmer ut er ikke urin, men en basisk væske, som stammer fra noen små kjertler plassert i vevet utenfor urinrøret. Dette vevet ligner vevet man finner i mannens prostata, et område som er like erogent.

Ved riktig stimulering fylles disse kjertlene med væske, som spruter ut under orgasmen.

Det er uvisst om alle kvinner har disse kjertlene, noe som kan være forklaringen på hvorfor det er forholdsvis få kvinner som ejakulerer.

Skrevet

Jeg kan ikke ha disse kjertlene... har prøvd alle gode råd og vært veldig tålmodig. Har veldig lyst til å få det til...-flere gode råd tas gjerne i mot, noe kan være uprøvd (selv om jeg ikke tror det).

Skrevet

Hei

Først må du finne g punktet ditt. Det er som en Knurrete "pute" rett opp og litt frem i skjeden din.

Masserer du det på rett måte vil det kanskje skje.

Er ca bare 10 % av kvinner somj for til sprut orgasme, Jeg er ei av de heldige, men det er takket være min mann. det er han som gir med det ved å massere mitt g punkt. Har aldre klart det alene.

Klem

Ei som spruter

Annonse

Skrevet

Oppskrift som burde funke: be partner om å bruke tunga på klitoris mens han stikker 2 fingre inn i skjeden din (helst peke- og langfinger). Ca. 3-5 cm innover på oversiden (mot magen) av skjeden skal det "magiske" området befinne seg (G-punktet). Partner samler fingrene sine og gjør kom-hit-bevegelser, dvs. masserer området. Området kan føles som litt ruglete/rynkete. Du derimot vil kanskje kjenne en følelse av å ville tisse. Prøv å bare nyte alt og GODTA følelsen av å ville tisse. Med stor sansynlighet vil du ikke tisse MEN KOMME I EN HERLIG SPRUTEORGASME!! :sjokkert:

Og for sikkerhets skyld - det er IKKE tiss det som kommer ut (helt sant!!).

Hilsen mannen i forholdet

• 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har aldri sprutet av samleie eller når jeg onanerer på egen hånd.

Men mannen min vet hva han skal gjøre, og hender han slikker meg klar og kåt og så bruker fingrene inni meg. Da får jeg orgasmer på rekke og rad, og spruter... Det er helt utrolig deilig, ikke som klitorisorgasmene jeg får vanligvis:)

Skrevet

Det er utrolig deilig! De beste orgasmene er sprutorgasmer!

Hvis mannen min får meg skikkelig klar og kåt, skal det ikke så mye til egentlig.

Noen ganger får jeg det til når han er inni meg også. Han har en fantastisk deilig "bøy" på penis som gjør at han treffer veldig godt på g-punktet i rette stillingen.

Det som kommer er ikke urin. Faktisk kan det ikke komme urin når du er kåt og får orgasme, så bare slå deg løs ;-)

Skrevet

Jeg får ofte sprutorgasme, og nå etter fødselen kommer det MASSE hver eneste gang! Det er deeeilig! Men må ha håndkle under meg, hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...