baremay Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei jenter, Etter å ha vært i IVF og slitere rommene en stund, kan jeg nå endelig komme inn til dere. Jeg har pcos og derfor eggløsning veldig sjelden. Prøvd mye av medikamenter uten hell. I det siste har jeg følt meg litt rar, tok en graviditetstest i går og den var positiv - gjett om jeg var overrasket. Visste jo ikke en gang at jeg hadde hatt eggløsning. Var hos legen i går og tok enda en positiv test, så da er det vel sant!! Tror jeg er ca 5 til 6 uker, men skal til riksen å ta ul snart. I og med at jeg ikke har regelmessig mens er det ikke så lett å vite. Noen andre som har kommet ca like langt som vil "følge" meg på veien? Er 26 år, utdannet sosialpsykolog. Jobber i Oslo, men bor i Ski. Bare å skrive - dette blir kjempe spennende!! Gladklem
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Gratulere så mye:)!! Hilsen Vinterflickan - ca.6 uker på vei
baremay Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Tusen takk for det vinterflickan :-) Da tror jeg vi har kommet ca like langt. Hvordan er formen din? Jeg er litt trøtt, veldig tørst og sulten og kvalm litt her og det :-) Men da kjenner jeg i alle fall at det er noe som skjer. Er det din første eller?
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Er litt mer trøtt enn ellers og har begynt å sove en time, eller to, på ettermiddagen. Men bortsett fra det, og litt plager med metallsmak i munnen, så er jeg frisk og rask. Ja, det er min første og jeg gleder meg veldig:)!
baremay Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Så bra, får håpe du ikke blir plaget med kvalme. Litt ugreit å måtte kaste opp i tide og utide :-) Hvor bor du i landet? Selv bor jeg like ved oslo.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Har en venninne som er 5mnd. på vei og hun kastet opp de første 3mnd. Åhh, jeg syntes synd på henne og jeg er veldig glad for at jeg, foreløbig, er i fin form. Håper det går fort over for deg;) Bor i Narvik. Flyttet hit, fra Oslo, for noen år siden. Trives godt og har min gamle mormor rett borti gata. Det er kjekt:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå