Enda en! Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært ganske forkjølet et par dager. Våknet i natt og var kjempevarm. Ulikt meg, fordi jeg sjeldent har feber. Tenkte at nå må jeg stå opp og ta paracet, men så har jeg visst sovnet og da jeg våknet var feberen borte. Leser at det er uheldig når gravide får feber i begynnelsen av svangerskapet og at man skal dempe feberen med paracet ved 39,5. Jeg er seks uker til helgen og håper virkelig ikke at noen få timer med høy feber har gkort noen skade. Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Håper det ikke har gjort noen skade nei, hadde selv feber igår. Jeg ringte legen idag og spurte om jeg kunne ta ibux eller paracet for jeg har så vondt i hodet og da sa hun NEI. helst ikke noe medisiner når du er gravid.... jeg tok en paracet på lørdag, men da viste jeg ikke at jeg var gravid. håper ikke det har gjort skade heller.... har noen hørt noe om å ikke ta parcet/ibux???
frøken bibelstripp Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 hvis du har over 38, 5 skal du ta paracet.. ikke bra for babyen hvis mor har feber.. ibux skal du ikke ta de tre første og de to eller tre siste mnd av graviditeten!!! tryggest å bare holde seg til paracet..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Dette har helt sikkert gått bra. Du var jo til og med så flink at du sov feberen av med en gang! Paracet er ellers greit for gravide, men ikke Ibux. Lykke til videre! :-)
Enda en! Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Takk for svar! Venter nr. 3 og er overraskende mye bekymret denne gangen. Det kommer sikkert mye rart fra meg frem til dette laaaaaaaaaaaaaaaange trimesteret er over. Trodde ikke det var mulig at dagen kunne gå så sakte! Lykke til til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå