Gjest Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg skjønner ikke så veldig masse av denne her helt enda, hehe Fikk den i posten igår, og jeg vet liksom egentlig hvordan jeg skal ha den på meg, og den sitter kjempefint når jeg ikke har datteren min oppi den. Men når jeg setter henne oppi, er det akkurat som om alt blir så veldig trengt. Og den baki nakken en skal klemme sammen (buckle, jeg husker ikke det norske ordet ;P) kommer liksom langt nedpå ryggen. Litt vanskelig å klemme den sammen da ja...! Er jo instruksjonsbok, men bildene er jo så små.. Off og off!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Regner med at du skal bruke den til magebæring nå i første omgang? Da skal isåfall ikke den øverste klipsen festes- den er kun ment til ryggbæring=) Det beste for ryggen er å bære med selene i kryss bakpå der, og da synes jeg at dette er den beste fremgangsmåten: 1) Løsne selene slik at de blir store og "slakke" 2) Fest selene i kryss bak på ryggen (altså at man fører stroppen på motsatt side av opprinnelig og fester den på "feil" side) 3) Putt baby oppi (når selene er helt løse, men i kryss) 4) Stram seler og voila så er du klar for tur! Er gjort på 1 minutt! Den skal være litt trang/ stramt festet, da blir den mest behagelig å bære:)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 I instruksjonsboka fester ho den klipsen bakpå ryggen/ved nakken da.. Og jeg syns og det virker mest behagelig å ha stroppene i kryss på ryggen, men jeg får det ikke til. Når jeg setter henne oppi, får jeg liksom hele krysset oppi nakken, og det ser bare helt klumpete ut..hehe. Jeg gjør det jo sikkert feil på et vis, selvom jeg gjør det du sier, utenom at jeg fester selene etter at snuppa henger på magen (jeg holder henne fast med en hånd, mens jeg fester med den andre..)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Da gjør du det riktig da virker d som- det er vanlig at krysset først klumper seg oppi nakken! Men når du så strammer selene skikkelig inn; altså når du strammer på de fire forskjellige stedene (to på hver sele), blir krysset justert og føles ikke klumpete lenger! Bare å stramme nok, så merker du det=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 ...og den øverste klipsen er det ikke vits i å feste når selene er i kryss!
Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Okei Da får jeg bare øve og øve!hehe;) Nei, det er jo ikke noe vits å ha den siste klipsen i når en har selene i kryss, tror nesten ikke det går an heller, uten at det blir noe rot Men takkf or hjelp i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå