*babydrøm87* Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 jeg har ett sprøsmål som jeg lurer på! jeg er 22 år gammel og typen er 35 han er frisk jeg er frisk, vi har prøvd i en lang tid det vil si siden januar 2008. fikk nedturen i går altså mensen... jeg venter fortsatt på kikkhulls operasjon jeg føler på meg at den vil sikkert si at jeg har åpne eggledere. vi røyker begge to, og jeg er nok litt overvektig men skulle det da virkelig ta så lang tid??han har friske spermier. har bestemt å holde meg til snus denne måneden! håper det hjelper noe! er bare så frustrert hadde EL og hadde sex hver dag i tre uker!!! er det mulig!! FORTSATT IKKE! noen med noen gode råd eller tips? har prøvd hoste saft og alle stillinger som skal til,
1stegangsmamma43 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Spis folsyre. spis sunt - altså normal kost. kutt røyken. be om en ul for å få sjekket om du kanskje har muskelknuter som er årsaken. spis sink begge to. og viktigst av alt - IKKE STRESS det. Pluitselig sitter den. Klems
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Hvor lenge har du ventet på laproscopien??? Går ann og purre litt på denne..... Pluss vitaminer, kjøp vitaminer for gravide, det skal også brukes før graviditeten. Ellers er jeg enig med råden over her, prøv akupunktur:))) Lykke til:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Min først spire satt rett etter laproscopien, og dette skjer med mange. Man setter jo inn luft og kontrast, noen ganger er det dette som skal til hvis man feks har et litt trangt parti......
*shehasmyheart* Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Hei:) Skjønner frustrasjonen din. Noen dager blir det for tungt:( Jeg kan bare si jeg forstår, og si at jeg er enig med de andre her. Prøv å kutte røyken. Om du søker litt her og der på nettet, finner du mange råd og tips (men det har du sikkert gjort;)). Akupunktur er det mange som har hatt nytte av. En jeg kjener har blitt gravid to ganger med hjelp av fotdsone-terapi:) Og som legen min sa: Ikke la det være det eneste du tenker på om dagen;) Stress er ikke bra. Men det er ikke så lett... Ønsker deg lykke til! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå