Gå til innhold

Vasking av bambus innlegg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei=)

Jeg har akkurat kjøpt inn tøybleier og innlegg av bambus. Jeg har fått masse info ang vasking av bleiene, så det skal gå greit.

Men hva med innleggene? Jeg leste at bambus innlegg må ha 8-10 vask før de har maks oppsugingsevne. Men hvordan vasker jeg dem? På 60 grader og med litt flytende vaskemiddel? Eller trenger jeg ikke bruke såpe før jeg tar de i bruk(tenkte på å vaske dem en del runder før vesla kommer)?

Jeg går ut i fra at jeg vasker dem sammen med bleiene når jeg begynner å bruke de.

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikkje om dei er avhengige av vaskemiddel, men eg heiv dei ilag med handdukar el for å vaske dei litt inn. under bruk vaskast dei saman ed bleiene påsame måte.

Skrevet

ikke nødvendig med såpe, de er jo helt rene. bare å vaske dem et par ganger for at de skal suge bedre, så er det bare å bruke, men regn med at de bare blir bedre etter litt tids bruk.

samler seg ofte mye såpe på bleiene, så innimellom pleide jeg å vaske dem en runde eller to uten såpe, selv om de var skitne. evt ltt såpe første vask og så en vask uten noe. husk å ta lite såpe, og uten parfyme...

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...