chrissi Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Er det noen her som har prøvd det, og blitt gravid?
*shehasmyheart* Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hei:) Jeg har akkurat begynt med akupunktur. Ikke nødvendigvis bare for å bli gravid. Men vil jo gjerne det;) Men for å få litt balanse i kroppen min. Var et innlegg i går. Ei som ble gravid den mnd ho begynte med akupunktur:) Har hørt andre også. Så jeg har litt tro på det:)
nicki82 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg skal bortover nå jg:) Gleder meg til å finne ut hvordan det vil fungere for meg Krysser fingre for at jg slipper mensen neste pp:D Lykke til til dere andre og:)
mammantilT&I Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Dette er spennende, håper det gir fortgang i sakene for dere.. kan man ta akupunktur når som helst i syklusen? og hvor på kroppen setter de nålene? Takknemlig for svar!
Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Litt forskjellig etter syklus, men stort sett ved navlen, hoftene, leggene og føttene og av og til armene.. Nålepute.. ) Jeg begynte i desember ifjor og slutta i april (blei dyrt med en gang i uka og null graviditet..), men syklusene mine ble bedre, og jeg har "riktige" symptom gjennom syklusene mine. Så d kan være jeg begynner igjen..
Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Var hos akupunktør igjen i dag, og det var 3 gangen hun stakk på de punkta på magen. FY FAEN så vondt det gjorde!!! Neste gang kommer jeg til å si at jeg ikke vil stikkes der.. første gangen var det ikke vondt, andre gangen, kjente det, og i dag. heeeeeeeeeeeeeeeeelt jævlig.... Kommer til å gå ut september nå tenker jeg, men om det ikke er skjedd noe forandring, så kommer jeg til å kutte ut. Er jo veldig dyrt med akupunktur...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg var til min første time i går, håper dette kan hjelpe meg til og komme litt mer, i "vater" . Og da hang det et takkekort på veggen der, hun hadde hjulpet en kvinne til å bli gravid. Kvinnen var 45 år, og jenta var nå 5 mnd. Og jammen har damen begynt der igjen med tanke på et barn til:)))) Betalt 400,- første ganen, så 300,- de neste gangene. Synes det er grei pris jeg.....hjelper jo mot andre ting også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå