Gå til innhold

Hvor mye sover deres 5 måneder babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi styrer litt med dagsøvnen her, så litt interessant å se hva dere andre gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 5 mnd om litt over ei uke til og han har vanligvis 4 lurer på rundt 45 min hver. Så legger han seg ca 18.30 og sover hele natta fram til 6-7 tia på morgenen. :)

Skrevet

Min lille bølle på 5 mnd sover 3-4 lurer på ca 30 min på dagtid. Vi legger han for natta mellom 20-21. Han sover da til ca 0300 før det er tid for påfyll, og deretter til 0700. Jeg syntes dette er lite, men har prøvd ALT for å få til mer søvn på dagtid, og har gitt opp..

Skrevet

Lillegutt blir 5 mnd på mandag.

Her soves det tre (eventuelt fire hvis de tre er veldig korte) lurer på dagen på 0,5, 1,5 eller drøyt 2 timer - varierer veldig. Blir vanligvis en 4 timers søvn på dagen.

Sovner i åtte-tida og våkner OFTE på natten (ikke sulten, men våkner og får ikke sove igjen). Morgenvåken ca sju.

Skrevet

Han har ca 3 dupper på dagtid som varer fra alt fra 1-2,5 timer. Legger seg for natten mellom kl 18-19, og sover da til ca kl 08. Våkner bare for å få smokken en gang om natta:)

Skrevet

Minsten er 5,5 mnd. Sover 4 ganger, alt fra 30-60 min pr gang. Skulle gjerne sett at han heller hadde 2-3 litt lengre lurer, men han klarer ikke finne roen lengre enn som så. Har holdt på slik i sikkert 1,5 mnd nå.

Legger seg for natta 19.30-20.00. Morgen mellom 6 og 7. Våken alt fra 5-9 ganger på natta for å kosepuppe. Slitsomt, så nå skal puppen bort.

Skrevet

Vanligvis:

2 daghviler på 1,5-2,5t(event en 20-30min ettermiddagshvil i tillegg)

Natt ca kl 19 til ca 6-7. 2 nattmåltider.

Som regel 15-16t per døgn.

Skrevet

min gutt på 5 mnd sover stort sett 4 dubber på dagtid.2 på ca en time en lang på 1-3 t og en på 30-45 min. legger seg litt før sju og sover til 7-8 på morran ;))

Skrevet

Våkner som regel ca hal 8 på morgenen. På en vanleg dag Sover han igjen ca hal 10 tida i 1.5-2 timer, så ca hal 2 tida i 1 time ca og så ofte i 16 tida i en hal time-time... Legger seg 19.30 ca:-)

Ikkje alltid det blir slik, blir alltid 3 lurer men kan varierer litt kor lenge han sover kvar gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...