hippopotamus! Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Eneste måten jeg kan ha dobbelsenga stående på det minste soverommet er slik at den står inntil en stikkontakt ( i et hjørne) Begynte plutselig å¨bekymre meg for brann faren hvis lynet skulle slå ned ( har lest om at folk har sett at det kom flammer ut av stikkontakten når lynet har slått ned) eller at det skulle begynne å brenne i det elektriskeanlegget. Har hatt senga slik i alle år, før det storerommet ble bygd og småttisene kom og aldri tenkt over det, men nå ble det plutselig skummelt. Uff da
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Bor du i et hus uten lynavleder? Mest sannsynlig ikke. Det går så bra. Tror det er ytterst sjelden at det kommer flammer ut der.
ApriIbaby Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Vi hadde det forrige sted vi bodde og gubben er elektriker så regner med det ikke er farlig. Om det er en nyere stikkontakt med intergrert barnesikring (du ser et hvitt lokk på innsiden når du forsøker å kikke inn i hullene) er det jo også stengt fra innsiden til du stikker noe inn
hippopotamus! Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Er en ny med barnesikring ja. Har heldigvis skiftet ut den delvis knuste som var der da jeg flyttet inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå