Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har recarosete etter Will. Passer til..jeg du husker ikke jeg. Ut setetiden vaffal. Sikkert fra en ca 4 år og oppover. Veldig ålreit sete. Ordentlig "sete" ikke isopro, men sånn mykt med fjæring liksom. Så kosta det jaggu 3.500 el no på tilbud i 2002 og!

Uansett er E så liten og lett at han kan ratt bruke det han har nå til han begynner på skolen...

Nå er forresten de genserne passe og fine cat:) De sorte han fikk i fjor. buksa er fortsatt for stor... (men den tror jeg var feilstr. assa)

Jeg liker heller ikke tenner. Begynt å småverke i en jeksel. Slikt er dyrt og ikke minst ubehagelig å få gjort noe med.

Skal på Hvalstjern å få gratis fiskestang til E i dag vi:) er noe jakt&fiske greier der. Messelignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det liv...

Hur gjør vi med det sete Herk? Plutselig er tutta stor:)

Skal på samtaletime i dag jeg. Med hun jeg sankket en del med tidligere. Grue seg litt. Hadde termin på fredag jeg. Livet er for kjipt. M har bytta seg fri. Godt. Tenkte dra opp å stelle litt og stikke ned 2 røde roser. Den statuen har helt smuldret opp. Var sikkert ikke ment for utebruk, men den var så fin!

Skal folket i helgen da?

Skrevet

Lykke til med samtalen i dag, sikkert lurt, men skjønner at du gruer deg! Godt at M har fri

Er du sm pga magen? hvordan går det og hva skjer videre (søker du jobber?)

Ja setet T snakket om å dra på messe på Ls i helgen, noen som er hjemme og lyst på besøk så kunne det vært hyggelig. Uansett tenkte da at vi skulle klart å fått med oss sete på en eller annen mmåte da.

Tiden er liksom for kort, får ikke gjort så mye jeg..

Mulig jeg ikke bør sette E foran tv med brødskive og legge meg å sove på sofaen om morgenen. heller sette i gang med husvask og sånn :)

Grattis til LH med dagen som var.

Prøver å finne en dato som jeg kan be på 3+1 årsdag her jeg november engang.

Skrevet

Skal til svanine på lørdag. Tenkte på å dra til deg på dagen om du var hjemme men M jobber så blir veeeldig mye kjøring og unger og hit og dit. Uansettt så kan jeg sette det igjen hos Ama. Om de ikke er hjemme står det på trappa hos dem:)

Ellers kan dere komme en tur på søndag om dere ønsker da:) Om T skal på messe kanjo du komme hit imens? (eller alle til Ama, men det må hun kanskje informeres om.)

Skal på jobb på mandag. Ble sm pga hode. Og orka rett og slett ikke de siste par ukene. Har og er godt nede i septemberdalen...

Spesiell dag i dag...

I dag hadde jeg termin med mine to små engler. De var så vakre og så perfekte, men kom så altfor tidlig. Har vært på graven i dag. Plantet og gjort det fint. Fant en blå (!) og en rosa lyngplante. Ble veldig fint. Også puttet vi en mørkrøsa og mørkblå sommerfugl mellom dem. Fra før står det to bamser i blått og rosa der. Tente to lys. Ble sittende å nynne på sangen jeg sang for dem da jeg hadde de i armene mine. Solen skinte og høsten og utsikten gjorde det hele ganske vakkert. Helt rart å tenke på at der sitter man ved en grav, når man skulle ligget på barsel.

I morgen starter et nytt kapittel. Vet at dager bare er dager og tall er tall, men likevel. Blir rart. De har vært med meg så lenge. De er ikkenoe mindre med meg i morgen, men man kan si at da er "deres tid" forbi.

Det er såufattelig leit at man ikke skulle få bli kjent med dem:( Ikke få stelle dem, være en del av deres hverdaag, se de vokse opp. Tittet på de to bodyene jeg kjøpte for så lenge siden i dag. Brettet dem pent sammen og la de i skapet igjen. De skulle jo bli tatt i bruk nå.

To små minner som aldri forsvinner.

Skrevet

Her var det liv!!

Jeg har meldt meg på jobbsøkerkurs gjennom nav jeg så nå er jeg på kurs hver dag fra 9 til 15. Deilig å kommeseg ut av huset og jeg har lært ålage finfin cv. I kveld har jeg sendt søknad på drømmejobben og flere annonser ligger klarer for å få hver sin søknad. Får håpe jeg får meg en super(eller ihvertfall ok) jobb snart!

Hvordan står det til med dere andre? Molle? Går det bra med deg?

Her er nettene endelig, og ihvertfall for en stund, blitt bedre. Nå sover minsten fra 18-10.30 til mellom 2 og 3 en gang før han får mat. Våken et par ganger før det også, men går an å roe uten pupp. Deilig å få bittelitt søvn, men etter 3 er det ganske kaos da så er fortsatt langt fra fornøyd...

Neste søndag, søndag 11. oktober feirer Gabriel treårsdagen sin! Håper dere vil komme. Tror det kommer innbydelse i posten....kanskje.

Denne helgen skal vi til Trysil. Det blir deilig. Håper det blir sånn at vi kan være masse ute. Gå tur og tenne bål og grille pølser pås pyd. Gleder meg!

Skrevet

Masse liv. Når på søndag? Egentlig opptatt alt, emn tenkte jeg skulle få til begge deler:)

Skrevet

Heisann:) Vi kan komme i bursdag,tror ikke vi har noe planer den dagen.

Deilig med noen timer alene på kvelden etter unga har lagt seg gitt!

Skrevet

Takk for ålesundske pannekaker idag ama!!! De var gode :) Og takk for hyggelig selskap! Snuppa storkosa seg mens lillebror endelig sov litt og var ikke så blid. Spiste bra da!

Ellers er det tenner, nattevåk og lakenskrekk som preger min hverdag.. Skulle ønske han kunne ta til fornuft å bare soooove jeg.. Jeg vil ihvertfall sove. Men enda vi ikke gir han mye oppmerksomhet eller gir han mat så ofte våkner han gjerne hver 2-3 time alikevel. Slitsomt ja! Håper det gir seg snart.. Tenker ihvertfall på nattavvenning om litt kjenner jeg!

Vi kan kommer 11 mtg :)

De som så snilt har lovet meg noen barn til skoleprosjekt: Her kommer noen datoer jeg tenker:

Tur 1

Torsdag 8. oktober.

Tur 2

Lørdag 10. oktober.

Tur 3

Torsdag 15. oktober.

Tur 4.

Søndag 18. oktober.

Tur 5.

Torsdag 22. oktober.

Ellers tenker jeg at det er SF som er stedet for det er nærme, vi kan grille, det er doer, vi kan gå i ulendt terreng og nesten skog og vi kan se på dyrene...

Om noen har lyst til å være med sammen med barna er det bare koselig ellers låner jeg gjerne med meg noen uten foreldre også. Men jeg skal bare ha 2-4 barn med på hver tur (om alle dukker opp med foreldre gjør det ikke noe, men da er det ikke sikkert alle blir med i oppgaven min altså :) hehe) Tenker noen korte titteturer bare gjennom oksefjellet og noen lengre turer med grilling av pølser og pinnebrød.

Alenetid er deilig!!!!

Skrevet

Hei,

vi kan ikke komme på søndag mtg. Nå skal jeg ut å løpet en tur :)

Skrevet

Bursdag på søndag så koselig, jeg må sjekke om vi er hjemme, driver med det nå. mulig vi må dra på hytta pga no malegreier. Må jo en tur dit snart uansett

Vi har stengt Kragerø for i år, tatt opp båt og greier i helgen, skikkelig sjauehelg.

Tilla har blitt bitt igjen, angrepet av en løs hund eid av en kriminell kødd.

Sydd 7 sting og såre poter. Hun ligger og snorker og virker rimelig ok,

Ikke fristende å anmelde eller kreve han for penger heller fordi han er en drittsekk.

lyst å sove en hel natt snart jeg :)

Har kjøpt verdens deiligste dyne som jeg bare lengter etter :)

Skrevet

Hei. Kommer det noen i bursdag på søndsag? Dette er invitasjonen:)

Jeg tenker å ta bursdagen fra 11 til 14 jeg, så har man ettermiddagen fri til å reise på søndagsbesøk om man vil. Høres det greit ut eller?

Foreløpig er det Tiny som har sagt sikkert at de kommer.

Jeg koser meg fortsatt på kurs om dagen. Begynnerå fåteken på søkingen tror jeg.

Jeg veide Michael på vekta her hjemme i dag og den viste 10,6 kg!!!! Feiten min. Synes ikke han ser SÅ stor ut da.

Hepp, nå skal jeg lage muffins som skal med i bhg i morgen.

Skrevet

Vi kan desverre ikke komme på søndag. Har fullbooket helg med bursdagsfeiring både her og der (T har bursdag i dag).

Godt du koser deg på kurs, mtg:)

Skrevet

Kommer en tur vi:) Mulig vi ikke blir helt til kl 14, men kommer vi vøtt.

hehe mp flire av min helt overhodet ingen forståelse over ditt første utsagn da du tok tlf. Hva bryr det meg hvor du sitter? Hør nå her...hihi. Kan jo hende du ville ha fred, men jeg måtte lure på det akkurat da:)

Skrevet

Hei på deg, tenkte jeg skulle inn å si at vi kom en tur vi, men så ser jeg du skriver at det beg 11 så n vet jeg jammen meg ikke helt. Må tenke litt til da. Du skal jo liksom få beskjed også.

litt sliten opp i toppen akkurat nå

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen til alle bursdagsbarna :)

Skrevet

Tusen takk:) Nå er feiringen over for i år. Det ble to(tre) dager til ende. Nå er vi litt slitne alle mann. Gabriel har sovna på sofaen med sjørøverhatten på:) Han har kosa seg sånn i dag, og fått masse fine pakker. Nå må vi flytte for å få plass til alt.

Skrevet

Godt det ikke er bursdag hver helg! Men trivelig og da. Tenk hvordan det var for tre år siden, mtg. Tida går fort altså.

Tenkte jeg skulle invitere på trådlag en dag, men det blir ikke neste helg for da skal jeg til nord en tur. Helga etter? De som kan kan jo komme.

Nå er jeg sulten! Kan ikke bare leve på kake, tydeligvis.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle på lørdag. Uten 3-åring, men sikkert med minsten.

Skrevet

Gratulerer med dagen til bursdagsbarna

har ikke mobil og er på reisefot så svana gutta er tenkt på men ikke glemt

Spania er deilig ikke noe tvil om det, Bli gjerne med noen om dere vil vi får ta det nestegang

O er virkelgi kommet til seg selv og det er deilig

vi satser på 1 og 3 års dag i november hos oss

gi gjerne tibakemelding om det er tider dere ikke kan så skal jeg se hva jeg kan gjøre

klem

Skrevet

Heldige deg som er i spania. Skulle gjerne vært med om jeg hadde hatt tid.

Har du glemt igjen et par chanel-solbriller?

Så på facebook at StoreT til Tiny var på sykehuset.Får håpedet går bra med han.

Skrevet

Jeg får vel poste ut på tråd....

Planen om det har vært der en stund, men flere grunner til at det har tatt tid. Så for de som ikke sniktitter på andre forum (!) eller har vært med på ul så er det påanigjen. Lille Bollus skal bli Store Bollus. Tiden dette er beregnet å skje er 10.04.10 (jepp, kul dato) For de som ikke er grisekjappe i hoderegning er jeg da 16+2 i dag.

Blir ikke helt samme glede/spenning/"sjokk" som sist jeg postet lignende på tråden. Har i grunn ikke følt noen trang til å fortelle noen. Litt leit og. Skal jo være slik kriblende følelse og bare "må fortelle". Litt vanskelig å kombinere sorg over to små samtidig som en skal føle glede over en ny.

Ventet og i det lengste med å fortelle rundt da vi ikke ville W skulle tilfeldigvis få greie på det før man var langt på vei. Han tok det veldig hardt sist. De siste ukene har det vel vært mye jobb, utslitthet og annet som har gjort at man ikke har sattt seg ned for å skrive tråd.

Den triste siden med å dele dette er at det blir delt alene. Bare 4 uker etter meg fikk nemlig Cat og se to fine streker. Vi klarte det! Vi skulle få dele svangerskapstiden og perrmisjonstiden sammen. Det skulle bli nok to tette trådsøsken. Etter prøving og misting og prøving og misting og laaang prøving og misting også endelig skulle det klaffe for oss begge. Helt bedritent jævlig var det da at nok en gang skulle det gå galt. Bare underkant av et par uker var vi gravide sammen før ul viste at det ikke ble noe av for Cat. Så det ble pillekur og blod og helvete.

*KlemmemassepåCattami*

Enda vanskeligere ble det da å føle glede over sitt eget svangerskap...

Cat og jeg suger på det der med prøving, holde på foster, jobber og sånn! Vi som begynte å jabbe om vår-09 barn en gang i tiden...jeje

Vi gleder oss jo til den lille, kan kanskje virke mer negativt her enn det er. Alt har gått bra ti lnå og blir nøye fulgt opp. Hatt 4 ul alt. Ord.ul er 13/11 (om 3 uker i dag) Litt leit at man blir tatt så vare på når alt ser bra ut og ikke når det faktisk var komplikasjoner.Vet enda ikke kjønn. Jeg leker med tanken å ikke vite, M vil gjerne vite. Jeg kommer sikkert ikke til å klare dy meg:)

Så til spm ditt lenger opp i tråden MtG: Ja!

Og Tiny, Tiril hadde rett shø.

Tiny, du som ruver langt over bakken slik som meg, jeg kan gjerne oppbevare noe mammaklær for deg altså:D

Ellers så legger jeg ut en oppfordring til Cat om å starte neste tråd på neste forum etter snutt har blitt 3 år:)

Skrevet

Da får jeg offisielt gratulere deg her da, molle:) Gleder meg til lille bollus kommer! Nå må G ønskeseg seng til jul. Har du nettopp vært på ul?

Og fikk helt vondt inni meg når jeg leste om Cat. Hvordan går det med henne? Hun kan jo svare selv hvis hun er innom. Det er så urettferdig at noen skal miste, også flere ganger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...