<3lovebaby<3 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Selv kan jeg tipse om kylling-gryte med pasta...mmmm Skjær opp nok kyllingfile til ønsket personer, brun de i stekepannen og ha de i en kasserolle. Surr f.eks paprika, purre, hvitløk, rødløk etc(det dere har el.liker) i brunet margarin. Bland så dette med kyllingen og hell over ett beger el mer om det er stor gryte, med Creme fresh og hell over 2 dl med kyllingbuljon. La dette puttre noen min, mens du surrer pepperoni i stekepannen som du har i gryten tilslutt. Kryddre selvfølgelig også etter smak salt, pepper og paprika. Gjerne kryddre kyllingkjøttet når du steker det med piffi:) Server med båndspagetti eller annen god pasta til, salat og gjerne godt brød!!!
LINDA*** Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Slik ser våres uke ut, for denne uka. Handler inn som egel 1-2 ganger i uka. Så slipper jeg unødvendige matvarer som "ramler" nedi kurven MANDAG: Seibiff m/løk. Poteter, gr.saker. Hvit saus TIRSDAG: Kjøttboller m/gr.saker og brun saus ONSDAG: Koteletter med poteter, gr.saker og bernaise-saus TORSDAG: Pølser & potetmos FREDAG: Taco LØRDAG: Thai-wok m/kylling. (Svart boks fra TORO). m7wokgr.saker SØNDAG: Selvmarinert laksefilet (marinaden er en saus som fås i sausehylla på butikken spesifikt til fisk). + poteter og gr.saker og en pose ekstra av sausen som saus (rett og slett, hehe) . Putter fisken i ildfast ovn i 20 min. Dette gjør seg selv. Superenkelt. Lykke til
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 I dag blir det fiskeboller i hvit saus, med kokte gulrøtter og poteter til. Deilig!!! Middagstips ellers: Lapskaus / grønnsakssuppe Hjemmelaget pizza Taco Spagetti med kjøttrøre Fiskegrateng (ferdigpakker fra Findus;-) Fiskekaker med gultrotstuing( kokte gulrøtter i terninger, blandet sammen med tykk hvitsaus) og poteter. Tja...
☆chiquita☆ Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 På en uke skal vi ha: Torsdag: pasta m hvit saus skinke og blomkål Fredag: Bakt torsk med hjemmelaga potet og hvitløksmos og grønnsaker Lørdag: Hjemmelaga pizza Søndag: ut på tur med pølser i brød:9 Mandag: Kjøttkaker brun saus og poteter Tirsdag: Pannekaker Onsdag: Fiskepinner, ris og bearnesaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå