Gå til innhold

snart putefri! mister motet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time 22sept og da er frk 4 1/2 mnd.. ser at mange får av puta etter 3 1/2 mnd.. hun hadde veldig liten grad på ene hofta og så bra ut på kontroll 6 uker etter fødsel . (pute på fra 3 dag etter fødsel)

kjenner at jeg er motløs og ønsker å la henne ligge og sprelle noen timer morgen og kveld. synes også det er vanskelig å la henne ligge på mage og er hele tiden redd det skal skade hofta..

Er det veldig skummelt å la henne få litt putefri????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være! Hun skal ha på puta mest mulig. Det vet du sikkert. Vi var dritstrenge på dette, og hun ble friskemeldt etter 4 1/2 mnd. Det har du selvsagt ikke noen garanti for, men både barnelegen og ortopeden + to helsesøstre har fortalt oss at mange barn må bruke puta lenger fordi foreldrene har vært litt slappe med putebruken. Jeg syns det blir feil å gamble med det, og så får du muligens en jente i pute akkurat når hun har lyst til og begynner å bevege seg på gulvet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skjønner deg kjempegodt!! Er i akkurat samme sitasjon med snuppa vår.

Det er så utrolig godt å se henne sprelle på stellebordet og jeg kunne SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ønske at vi slapp snart. Men hun skal også ha puten til hun er 4 1/2 mnd, i slutten av oktober. Og jeg tar ingen sjanser. Jeg skal ikke ha på samvittigheten min at hun må bruke pute lenger fordi vi var litt "snille" og lot henne slippe litt på slutten. Å NEI!!

Skrevet

Lykke til forresten. Dere har ikke mange dager igjen nå ser jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...