Gå til innhold

Hvilken BRA "paraplytrille" anbefaler du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi trenger en trille og vil gjerne ha noen synspunkter. den bør vere god, ta liten plass og brukest fra de er ganske små slik at vi kan bruke den på korte trille turer når vi er på helgeturer osv. har en på 1,5 år nå men tenker vi vil ha en som nestemann kan bruke også når h*n er ganske liten så må kunne leggest godt ned. Ikke for dyr heller skal den vere, men ikke av simpleste sort!!

Håper på tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dazzle og er fornøyd med denne så langt. Den kan legges helt ned, og du kan få kjøpt tilbehør som vognpose, veske og paraply. Og så kan du få kjøpe bag til som du kan feste i vognen og da kan du bruke den fra nyfødt tror jeg. Vi kjøpte den på salg på barnas hus til 1499,- Veldig enkel å legge sammen iallefall og tar liten plass i bilen. Men savner nok litt bedre plass til f. eks handlevarer, umulig å komme til under vognen når den er lagt ned... Umulig å trille med en hånd fordi da svinger den i alle retninger, og savner egentlig koppholder (siden jeg er vant til det)! Men slik er det vel kanskje med de fleste triller? (utenom carena som har koppholder, men den blir ikke så liten sammenlagt og har hørt at den ikke er av veldig god kvalitet. Barnas hus sa de hadde mye flere klager på denne enn på dazzle f. eks.

Ellers så har eg sett noen som bruker carena og så har de hatt teutonia mykbag liggende der til lillebabyen, men vet ikke om det er noen festemekanisme for å feste mykbaggen her da.

Beste trillene er visstnok Maclaren (husker ikke åssen det skrives, du får google) har jeg hørt.

Du får hva du betaler for er vel et greit uttrykk når det gjelder triller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...