Gå til innhold

Hva sover babyen din i om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor varmt har dere det på soverommet?

Jeg blir aldri klok på dette. Jeg har til dags dato ikke hatt på henne pysj enda, hun er 2,5 mnd. Det er aldri under 20 grader på soverommet, pga varmen på østlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har på han en boddy og en slik såvepose som gjør at han ikke sparker av seg dyna. I det siste så har det vert ca 21 grader på romme, men har også vert oppe i 24 grader før i sommer (alt for varmt)..

Gutten min er 7,5 mnd om en uke.. Vi bur på vestladet :)

Skrevet

Vi har på henne det samme som hun hadde på sykehuset, en body og en tynn bukse. Tuller henne inn i et teppe og har dyna over. Vi eier ikke en pysjamas i riktig størrelse enda. Har bare i 56 og 62 og de er så store at hun vil gå vill i de! Jeg har tenkt meg en tur på butikken i dag og kjøpe en i 44! :P

Nå skal det sies at hun bli så godt pakka inn fordi vi ikke har det over 20 på soverommet noengang. Det blir jo anbefalt en soveromstemperatur på 18 grader og den prøver vi å holde. Noen ganger er det litt kjøligere enn det også. :)

Skrevet

Vi har pysj og dyne. Det er sånn passelig sovetemperatur på soverommet, vet ikke helt nøyaktig men kanskje rett i underkant av 20grader

Skrevet

Her bruker vi pysj og sommerdyne. Hadde sikkert vert nok med body og dyne, men lillegutt sparker av seg dyna heile tida, så kan vel egentlig seie at han søver berre med pysj. ;-) Har det ganske varmt på soverommet. Las en plass at det burde vere mellom 17 og 21 grader på soverommet. Her ligger det på 24 grader, får det ikkje kaldare :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...