Gå til innhold

Den norske mor og barn-undersøkelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at hjemmemamma.com/varevildedager nevnte denne undersøkelsen her om dagen, og kom på at det er en stund siden jeg har svettet meg gjennom et skjema derfra. Er det flere som har sagt ja til å være med på denne undersøkelsen? Jeg må dessverre innrømme at jeg angrer på hele greia, og synes det er noe herk med alle de detaljerte spørsmålene. Midt i en travel barseltid måtte jeg rote i både hukommelsen, kjøleskapet og medisinskapet for å kunne svare ordentlig, og jeg husker at jeg tenkte: Den dagen de publiserer noe med utgangspunkt i denne undersøkelsen, skal jeg ikke ta det alvorlig. Jeg kan vel ikke være den eneste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...kjenner meg litt igjen, men prøver å svare så riktig som mulig. Er dog ikke den kjappeste til å sende inn skjemaet - det får heller ta noen uker å bli ferdig med det, så det blir riktigst mulig. Ligger et ved siden av meg her... Snart ferdig da. :)

Skrevet

Joda, prøver å svare så riktig som mulig. Gir ikke helt blaffen, altså :). Jeg tror jeg har fått hvert skjema to ganger, så jeg tar meg god tid, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...