Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplever dere at det er plass til behandlin når dere ringer inn mensen???eller må dere vente mange mnder?jeg har blitt lovt å få hjelp i høst men de kan jo ikke si om det er ledig kapasitet før man ringer inn mensen.....så da skjønner jeg ikke hvordan de skal kunne holde det....eller er det liksom plass når jeg ringer inn 18.september likosm????Huff hvor jeg har lyst til å ringe og høre om de kan gi meg en oppstartsdato......det er jo sikkert ledig kapasitet ved min neste mens allerede nå men kanskje ikke den dagen jeg ringer inn mensen....det er så tungt å vente når man ikke vet når man får hjelp...kunne fint venta opp mot et halvt år jeg dersom jeg hadde hatt en dato å forholde seg til...

eller er sjansen stor for å få plass neste gang jeg ringer inn???eller har dere blitt møtt med nei pga kapasiteten er sprengt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kaffeplante :) Du kan fint ringe og avtale oppstart ved neste mens dersom du har regelmessige sykluser og vet når neste mens kommer. De legger inn et slingringsmonn på noen dager, så det går bra selv om mensen skulle være noen dager forsinket.

Løp og ring du! :)

Skrevet

vet du dette av erfaring eller????måtte du vnete lenge?fikk du nei noen perioder?

Skrevet

Hmmm... første forsøk er det nok slik at du må ringe når du får mens, og planlegge ut i fra det... Men dersom du har regelmessige sykluser ville jeg ringt og forsøkt å avtale, vel og merke dersom du har fått brev med beskjed at du er "innrullert i systemet deres" og skal ringe når du får mens.

Etter første forsøk skal man ringe når man får mens igjen, og planlegge videre ut i fra det, siden man etter et forsøk ikke vet når man får mens igjen.

Men dersom du har dato for forrige mens og regelmessige sykluser ville jeg ha ringt! Du må da ringe en gang til og bekrefte at du har fått mens før de sender ut medisiner/resepter.

Skrevet

Hei kaffeplante!

Jeg ringte inn mensen og fikk medisiner så jeg startet etter 20 dager.

Fikk ikke noe følelse av at det var veldig trangt om plassen der. Så det går sikkert helt fint.

Skrevet

va nemlig fult nå sist da jeg ringte inn derfor jeg spørr....

Skrevet

Forstår det slik at du venter mens 18. september? Da ville jeg ringt og spurt om dere kan planlegge ut i fra det jeg... Det er lov å prøve seg :)

Jeg har som regel ringt to ganger jeg, først har jeg ringt og fått satt av plass, og deretter har jeg ringt opp igjen for å bekrefte at jeg har fått mens og har da fått tilsendt medisiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...