Gå til innhold

Dock boots - passer de til barn med høy/bred rist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og leverte minstemann i bhg nå, og oppdaget av det var hull i støvlene hans. Må derfor avgårde å kjøpe nye... Ser det er tilbud på Dock boots rundt omkring...fungerer disse som vanlige gummistøvler, og kan de brukes nå, ikke for varmt? Han har også veldig høy rist, og litt bred fot, så vi kan ikke bruke de vanlige cherrox'ene f.eks...må ha slusher. Men føler det blir for varmt med det nå, eller? Ganske varm temperatur enda.....

Noen som har noen tips? :-)

Skrevet

Barna mine har brede føtter og høy vrist. Ikke noe problem med Dock Boots.

Støvlene går fra -15 til + 15 grader. Vi brukte de også på vinteren med ullsokker nedi og ungene frøs ikke på beina.

Yngste min bruker sine Dock Boots nå, men uten ullsokker nedi...:)

Skrevet

Tusen takk for svar, ippemo:)

Hvordan er de i størrelsen? "normale"? Vanskelig å kjøpe når han ikke er med ;-p

Skrevet

Har du mulighet for å måle foten før du handler? Plasser barnet (stående) på et ark og tegn rundt foten.

Jeg synes de er ganske "normale" i størrelsen, men det kan jo hende at du synes de er annerledes.

Sønnen min var ikke med da jeg kjøpte dem, jeg hadde med et utklipp av foten og brukte det på sålen. De passet helt fint :)

Skrevet

Jeg synes de er store i str

Skrevet

Jeg synes også de er litt store i str. Lillebror har 22 i dem, men 23 i vanlige støvler, og de vanlige er i minste laget nå.

Ellers så passer de fint for barn med høy rist og bred fot. Lillebror har det. Han kan f.eks ikke bruke ecco, foten kommer ikke nedi, men dock boot er supre!

Lurer også på, er 199,- på obs tilbud? Trodde de kostet det i hele fjor??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...