endelig_oktober2010 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 i dag satt jeg med min første positive test i hånda.. for ca 2 min senere å oppdage at TR bestemte seg for å komme en tur.. dårlig gjort.. lykken varte ikke lenge, for å si det sånn..
-68mamma Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Ånei, så kjipt da !! Jeg blir mer og mer sikker på at jeg skal vente leeeeenge med å teste hvis jeg får en anelse om at noe kan være på gang - så kjedelig med sånne skuffelser !
Carina har to små gull Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Men huffda så kjedelig. Sender deg en god trøsteklem.
Andremann snart? 3.pp Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Fader så kjipt.... Bedre lykke neste gang!!!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Det var trist å høre. Men det hender jo at man får en blødning selv om man fortsatt er gravid................ Krysser fingre og tær for deg ;-)
Vårbarnet med to små Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 æsj, så nedtur! *trøsteklem*
endelig_oktober2010 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 takk men det er vel liiite sannsynlig at man er gravid etter at man har fått TR "skikkelig"..? (klenger meg til alle muligheter her..) har lest om andre som har hatt blødning og fortsatt vært gravide, men har da hatt inntrykk av at det er mest småblødninger/spotting..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå