Snuppisa Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 I dag testet jeg sterkt positivt 1 dag over IKM!! I oktober er det ett år siden jeg mistet i MA, og siden den gang har jeg følt mye skuffelse og frustrasjon fordi jeg ikke har blitt gravid igjen (jeg har blitt raskt gravid to ganger før). På tirsdag skulle jeg begynne med utredning. Jeg er ikke i tvil om at det er fotsoneterapi og akupunktur som har hjupet meg:-) Da jeg begynte med akupunktur i mars ble jeg fortalt at kroppen min var for sliten til å bli gravid, hun trodde ikke at jeg kom til å bli gravid før etter sommeren. Ettersom jeg ikke følte at jeg noe mer energi av å gå til den akupunktøren, byttet jeg til Anny på Torshov naturmedisinskesenter. Etter fem ganger hos henne kjente jeg plutselig en energi jeg ikke har kjent på LENGE, og jeg kjente også at jeg slappet mer av ifht til det å bli gravid. "Visste" på en måte at det kom til å ordne seg da, og samme pp-en klaffet det også gitt:-D Da er det bare å krysse alt jeg har for at alt går bra denne gangen:-)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så mye! Og takk for at du delte historien din! :-)
Carina har to små gull Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så kjempe masse og nyt svangerskapet Syntes det er en del som har blitt gravide nå i det siste ved hjelp av akupunktur.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Gratulere så mye ;-) Akupunktur er kjempe bra . hurra !
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Så gøy. gratulerer så masse. Håper ikke jeg må vente like lenge etter min ma. . Lykke til i svangerskapet. klem
Carasnella Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så masse!! Jeg har omtrent samme historie som deg. Mistet i en MA i begynnelsen av september i fjor etter å ha blitt gravid etter 2 pp'er. Har slitt med å bli gravid igjen, men testet positivt for 2 dager siden etter at jeg gikk til akupunktur denne måneden:) Lykke til videre:)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 gratulerer så mye!!!!! Vi får alle her inne krysse alt vi har for at krabaten sitter denne gangen... masse lykke til!
Snuppisa Skrevet 3. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2009 Takk for alle gratulasjonene:-) Jeg oppdaget i stad en bitteliten dråpe blod i truseinnlegget mitt, så jeg har nå helt angst for at dette er en kortvarig lykke... Jeg som har rukket å avbestille utredningstimen min neste uke, og ny time ikke er ledig før i desember...HÅPER virkelig at det blir den ene dråpen blod...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Masse masse grattis med spiren, håper virkelig den forstår sitt eget beste og bare klorer seg fast:)))))))
Sommerfugl82 Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så mye med ny spire:) En liten bloddråpe trenger ikke å ha noen som helst betydning:) Jeg leser flere steder om de som blør litt ved starten av svangerskapet, samt noen skjeldnere tilfeller der de blør gjennom helvis / delvis resten av graviditeten. Kos deg med graviditeten, og fortsett å ta det med ro:)
Lotta2010x2012 Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så mye!! Og masse lykke til:)
Dotten Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Så flott da! Gratulerer så masse og lykke til
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. september 2009 #15 Skrevet 5. september 2009 Anny er helt fantastisk:) Jeg og sambo har vært hos henne 2 ganger og fått fotsone og akupunktur.. Håper at hun klarer å hjelpe oss da vi har prøvd siden jan08. Hun sa at jeg kom til å bli gravid innen jul... Håpe håpe... Masse lykke til med deg. Ring legen hvis du bekymrer deg for blødningen.. tror alt ordner seg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå