Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger en vogn som jenta mi kan sove i når hun er i barnehagen. Jeg vil den skal være tett og god. Jeg føler en trille blir for åpent. Hvilken anbefaler dere? Hvilken bruker dere? Jeg tenker å se om jeg finner en brukt, eventuelt en billig ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo er veldig mye brukt som bhg vogn, både simo sportstrille og kombi/duo. De er store, romslige og lune :)

Og det kryr av de på Finn, så der kan du gjøre et godt kjøp. Selv har vi simo sportstrilla, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Helt enig, vi har en eldre simo sportstrille som sovevogn i bhg og den er helt super! Fikk kjøpt den billig på finn. Den har stor, lun kalesje og lang liggedel så hun har god plass og sover lunt og godt i den.

Vi har også fått tak i en easykid sovepose meget billig på finn, så da er vi dekket med både vogn og pose som hun kan bruke helt til hun blir stor og slutter å sove om dagen.

Skrevet

Vi har en emmaljunga i barnehagen. Vi hadde en som vi skulle selga når barnehagen likevel la oss sette den igjen.

-Sats heller på en av de stabile variantene av emmaljunga eller en simo vogn (les stor og tung). Det kan ende i katastrofe om ungen velter vogna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...