Leen Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei. Jeg trenger en vogn som jenta mi kan sove i når hun er i barnehagen. Jeg vil den skal være tett og god. Jeg føler en trille blir for åpent. Hvilken anbefaler dere? Hvilken bruker dere? Jeg tenker å se om jeg finner en brukt, eventuelt en billig ny.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Simo er veldig mye brukt som bhg vogn, både simo sportstrille og kombi/duo. De er store, romslige og lune Og det kryr av de på Finn, så der kan du gjøre et godt kjøp. Selv har vi simo sportstrilla, og er veldig fornøyd med den.
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Helt enig, vi har en eldre simo sportstrille som sovevogn i bhg og den er helt super! Fikk kjøpt den billig på finn. Den har stor, lun kalesje og lang liggedel så hun har god plass og sover lunt og godt i den. Vi har også fått tak i en easykid sovepose meget billig på finn, så da er vi dekket med både vogn og pose som hun kan bruke helt til hun blir stor og slutter å sove om dagen.
Makko med to små gutter Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Vi har en emmaljunga i barnehagen. Vi hadde en som vi skulle selga når barnehagen likevel la oss sette den igjen. -Sats heller på en av de stabile variantene av emmaljunga eller en simo vogn (les stor og tung). Det kan ende i katastrofe om ungen velter vogna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå