Gå til innhold

Bim treff på Mo?


Beppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heij!!!

når er det dere har termin da?? jeg har i april!!

hadde vært koslig og møtt andre gravide,deler erfaringer og etterhvert kanskje shoppe barneutstyr sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempegøy om vi haddde fått til dette da.. Har i allefall ei jeg veit som jeg må prøve å dra med på dette.. Når på dagene/i uka passer det best for folk da? Jeg går dagtid mandag-fredag, så her er helger og ettermiddager mest passende.. Men selvfølgelig har man jo avspasering man kan ta av:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farsken, har termin om 6daga så da

går eg glipp av bim-treff=/

Har prøvd å få til ett treff lenge men

ingen som har visst interesse.

Dere får ha lykke til med treffet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førr meg pass det bestandi. Så e no bære å hør litt rundt me de andre vi veit e gravid. Så finn vi vell ut en dag som pass førr alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæ pass før meg og stort sett bestandig!! :-) fredaga og onsdaga e selfølgele di bæste dagan før meg......men det kan jo dere finne ut av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driv å hør oss litt rundt på facebokk om kem som ska va me å når det pass. Men snakka om i neste uka en gang. Å e jo sekkert smart å ha det etter 8 sånn att ongan e lagt osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo flere steder man kan dra på kveldstid.. Babettes, Fregatten, Dolly Dimples, Meyergården, Taras, Mama Rosa, Big Horn,Gyda, og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farta.. Spørs litt hva man er ute etter da.. Om man skal på kafé, restaurant, pizzasjappe elle tja..

Håper virkelig dette blir noe av.. Enig med 1ise om at man skulle ha fått satt opp en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fint å gå en plass det er litt rolig, slik at man kan snakke? Har hørt at Babettes er koselig.

 

Hva passer best for folk her, på kveldstid kanskje? Tenkte om folk har arbeid på dagtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...