Oktoberbaby :-) Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Må bruke brystskjold noen dager pga sårhet, men lurer på om man lett får brystbetennelse av å bruke dette fordi brystet ikke blir skikkelig tømt? Er litt nervøs for å få det, merker jo at brystet er ganske hardt og at det er endel igjen etter at lillemann har forsynt seg. Og jeg er ikke så god på håndmelking så det hjelper ikke mye å prøve dét heller..
LilleLine_ Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 tror ikke du skal være så nærvøs dersom dette er noen dagen. Jeg brukte skjold i over en mnd å det gikk helt fint.
Lurveleven Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Når jeg begynte med skjold på sykehuset, fikk jeg beskjed om å pumpe en til to ganger dagelig. Men problemet mitt er jo at jeg ikke får til å pumpe nå, så særlig til råd var jo ikke dette..... Ammer nokså greit med brystskjold, selvom jeg er sår så det er litt blod i begynnelsen.... men det var denne pumpingen da.... Flate at det å amme skal være så utrolig vont, men det skal vist gi seg litt etterhvert....
Marge Simpsons Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 jeg bruker brystskjold rett og slett pga jeg synes det er ekkelt å amme uten. Synes selv jeg bare må ha noe mellom barnet og brystvorten for å ikke få fnatt av å amme mitt eget barn. Vet jeg kanskje er unormal, men det bfungerer for meg. Føler jeg fint får tømt brystene... pumper 1 gang om dagen. Vet ikke om man får lettere brystbetennelse, men får vel en form for forvarsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå