AlbertÅberg Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Syntes jeg har lest her inne at hvis du har positiv eggløsingtest, kan du være gravid?? Jeg hadde en positiv clearblue digital eggløsningstest igår. Jeg tok ut spiralen for en mnd siden, og har ikke hatt tr ennå. Føler meg bare så rar i hele kroppen, akkurat som graviditetssymptomer, men det kan jo være pga eggløsingen..Noen som vet??
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Forrige syklus hadde jeg positiv eggløsningstest dagen før IKM, men d visste seg at jeg ikke var gravid, så d stemte ikke på meg i allefall... desverre! Kankje du rett og slett bare har eggløsning siden du har hatt spirl og d kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg igjen?? Håper selvfølgelig at du er gravid Lykke til!!
AlbertÅberg Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Dytter litt jeg, tilfelle noen andre vet litt om dette...
Bringebærmamma 160611 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 En eggløsningstest kan slå ut positivt når man er gravid. Eggløsningstestene kan slå ut på hcg + en stoff til som skilles ut i urinen under egglønsning (husker ikke hva det heter i farten). Derfor kan el-testen være positiv både når du har el og når du er gravid. (gravidtestene kun slår ut på hcg).
kosemoms♥med ny spire Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 vil den alltid slå ut når man er gravid???
*Ønskergjerne* Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 for en tid tilbake så testet jeg med el test - selv om den var positiv - så var jeg ikke gravid... s¨å tror ikke den slår ut uansett om du er gravid... enkelte ganger så har el forskjøve seg eller noe... beste er å ta graviditetstest :=)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Sist jeg var gravid slo eggl.testen ut 5 dgr før g-testen ville vise positiv. Blir spennende dennegang for mine el-tester slår ut nå igjen 5 dgr før ikm,men g-testene er negative.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Ps har slått ut siden mandag,nå er d 2 dgr ca igjen til ikm. tror jeg. Har ikke hatt mens etter min ma enda for 6 uker siden. Men hadde helt sikkert el etter 4 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå