Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Del Skrevet 2. september 2009 Vi har prøvd ca 1 år,men ingenting har skjedd;( Dvs, fikk positiv test i nov,men blødde dagen derpå. (kjemisk graviditet vil jeg anta) Har også senere fått flere positive tester,MEN det var godt etter at tiden var gått ut.l (cb test) Har nå vært hos gynekolog og sjekket at ting er som det skal. Ingen cyster og de hormonelle prøvene var bra sa hun. Mannen min har også tatt sædprøve, og den var helt fin sa hun. Jeg har ei på 6 år med en annen mann,og den satt på første "forsøk". Har nå fått Pergotime,og har begynt i dag;) Nevnte for gynekologen om disse testene som ble klart positive bare sånn kjapt på slutten av legetimen. Hun ble veldig interisert, da hun mente at det ikke skal bli blått kryss om det ikke er Hcg i blodet. Jeg spurte om det kan være at jeg blir befruktet men at ikke egget fester seg,noe hun sa seg enig . Hun ville jeg skulle ta Cyclogest 2 ganger daglig fra ca 4 dager etter endt Pergokur og frem til uke 12!!! Jeg ble litt skeptisk til dette når jeg gikk ut derifra,for jeg fikk jo fine hormonprøver? Og vil jo ikke prøve noe jeg ikke trenger? Skjønner?? Og til uke 12 da?? Vil ikke også alle disse hormonene kunne bli for mye om jeg ikke har mangel på det? Og hva med svømmerene? Finner de veien om man har alt det klisset der,om dere skjønner? Noen som har noe som helst å komme med her? Takker for svar;=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140605741-hei-trenger-litt-hjelp-her-jenterom-det-er-noen-som-har-erfaring-da/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå