Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her inne som har IKM uke 38? Koselig å følge noen andre. Har vært nede på mitt 3. forsøk på Vitanova. Tok også akupunktur, kan jo ikke skade tenker jeg om det øker sjansene...Har akkurat tatt HSG og funnet ut at alt ser bra ut "der nede" og synes det nå er litt lettere denne gangen når jeg vet det ikke er noe galt med "utstyret".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske masse lykke til jeg, fikk høre at HSG kunne øke sjansen for å bli gravid i opptil tre mnd etterpå pga en liten utvidelse av egglederne. :)

Det er nå det skjer!

Masse gode tanker!

Skrevet

Hei Fylgje:-)

Jeg har IKM 13 Sept. Var på Stork for mitt 3. forsøk forrige helg, hadde en flott tur. Hadde tatt HSG i forkant av dette forsøket jeg også, alt så bra ut:-) Er enig at det er lettere når man vet at "utstyret" er i orden, skulle ønske jeg hadde tatt HSG testen før... Er mye mer avslappet dennne runden her:-)

Når skal du teste?

Skrevet

Hei Enna!

Så koselig å holde følge med noen :-)

Jeg skal teste 15.sept.

Skrevet

Enna, har du noen symptomer som tilsier at det kan gå mot positiv test? Har selv små stikninger i livmoren og bittelitt ømme bryster. Men det har jeg hatt før uten at det har resultert i positiv test.

Skrevet

Begynte å få litt om bryster for ett par dager siden og kjent noen stikninger. Har vært litt trøtt, men det kan skyldes mye jobbing siste uka. Har en følelse på at det klaffer denne gangen.. Ønsketenking?? :-D

Blir noen laange dager frem mot IKM, gru-gleder meg til testing...

Fingre & tær er krysset for at vi begge får positiv test! :-)

Skrevet

Høres absolutt lovende ut, og når det gjelder ønsketenkning så er det ikke noe galt i å ha litt av det. Ønsker kan jo komme i oppfyllelse...

Krysser alt jeg har for at det blir positiv test for deg om noen dager...og for meg noen dager senere...Jeg har trua på at det går denne gangen for deg :-)

Skrevet

Ugla, takk for de gode tankene. Det kommer godt med.

Skrevet

Symptomene og den gode følelsen var nok bare ønsketenkning, TR dukket opp på lørdag:-( Ble veldig lei meg, hadde store forhåpninger denne runden....

Ikke annet å gjøre enn å se frem mot en ny tur...

Hvordan går det med deg Fylgje? Har du testet idag?

Skrevet

Uff, så kjedelig. Skjønte det nesten siden jeg ikke så noe fra deg har inne. Men neste gang lykkes du :-)

Nei har ikke testet i dag, mensen er på vei (men testet i går, og den var negativ). Så det blir nok en tur til på meg. Utrolig kjipt, men orker ikke å gå inn i følelsen av skuffelse merker jeg. Har så smått begynt å tenke på hvor mange ganger jeg skal prøve å bli inseminert før jeg starter på ivf, og om jeg i det hele tatt ønsker å gå den veien. Ønsket jo i utgangspunktet en åpen donor.

Vurderer om jeg ikke skal ta hormoner denne runden, men jeg er usikker. Har du tenkt noe på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...