JuniAnkerHansen Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Er dette et typisk graviditetstegn tro? Mener å huske at dette var et tidlig tegn da jeg ble gravid med førstemann..... Men, -det kan kanskje like gjerne være mensmurringer som jeg vanligvis ikke tenker over og legger merke til, men som nå fremstår som veldig tydelige og overanalyseres........
trixieee Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei:) Jeg føler det akkurat likt. Støl, men også en brennede følelse rundt eggstokkene- vanskelig å sette ord på Så håper dette er et godt tegn!
JuniAnkerHansen Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Ja nettopp noe slikt føler jeg også! Ja, da får vi bare krysse fingrene og håpe det er et godt tegn .)
trixieee Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Ja heilt enig, Juni ;D Tid venter ikm?
JuniAnkerHansen Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg har ikke IKM før rundt 13 sept. (er ganske uregelmessig), så jeg er kanskje litt for flink til å gå å kjenne etter altså Er vel kanskje litt tidlig å kjenne symptomer, men jeg er optimistisk likevel Du da?
Blomsterpiken og tullene Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Snedig...jeg har det også slik! Tenkte at det var magevondt som ga seg etter stund, men har holdt på i et par-tre timer nå. Har ikm 12. sept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå