Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 I går var jeg på syklusdag 54,tenk det 54 dager. Haff... Var en tur hos gyn i går og da har jeg nok PCOS:( Eggstokkene mine var veldig "typiske" PCOS + at mens har uteblitt.. Men i dag går jeg over på 3pp,første dag i ny pp:)) Så det er jo godt. Skal ta pergo denne runden,da min mamma også har PCOS og slet i 7år for å få min lillebror. Ønske om et barn til og at vi skal kunne ha 2tette er veldig høyt. Så søndag,på min bursdag tar jeg den første tabletten med pergo. Dette blir spennende
-68mamma Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Lykke til !! Fikk du spontan mens, eller har du fått tabletter for å få den nå ? Skal begynne på pergo bare jeg får blødning (spist primolut i 2 dager nå, så da skulle mensen komme snart) Min gyn sa at eggstokkene mine så polycystiske ut - men det var masse egg der - betyr PCOS at man produserer egg men at de ikke løsner ? (Mine har jo ikke løsnet fordi jeg har gått på p-piller)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk spontan mens ja... Kom litt i gå kveld og for fult i dag. PCOS er et syndrom der kroppen produserer mere mannlig kjønnshormoner... Som da vil gjøre det vanskeliger for eggene å slippe. Slik jeg har skjønt det da. Dereav få eggløsninger og sjelden mens. Eggkvaliteten er også noe dårligere. Håper den sitter for oss begge denne pp'n da:) Masse lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå