Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 ville nå svippe innom her en tur jeg, se om det var "andre som meg"... er 21 år, har en høyde på 170 og en vekt på rudt 100 kg (+/- siden jeg ikke har veid meg i det siste) er nå i dag i uke 11.. hadde blødninger i går, så jeg skal til ultralyd i morgen tidlig... men tror nok spira har holdt seg fast, har hvertfall "morgen" kvalmen i behold i kveld... når jeg var hos legen for å få bekreftet graviditeten var jeg så flau over at jeg var over vektig, da hadde jeg veid meg uka før og veide 105 kg, men den dagen veide jeg 100 kg (gikk fort ned i vekt i starten pga kvalmen).. men legen min pratet med meg om det, så føler meg noe "lettere" nå.. i den forstann at det er lettere for meg å godta at jeg er overvektig og gravid.. selve graviditeten i seg selv er et mirakel for meg, fikk vite det i 2006 at jeg trolig aldri ville bli gravid, da hadde jeg slitt med spiseforstyrrelser (overspising/bulimi) siden jeg var 12 år... tror kanskje poenget mitt her er at jeg er glad jeg ikke er eneste som er litt større og gravid, og samtidig kan jeg si at det finnes altid et håp, selv om legen mener noe annet!
Super-mamma-85 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Ønsker deg lykke til Uff jeg kjenner følelsen av tanken på vekten til legen.. men heldigvis er de så hyggelig (ikke at alle er, men mi var) Håper spira de sitter da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå