Gå til innhold

endelig siste pille av primoluten i kveld.. bare vente på mens:D insimenering noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. dette er andre gang vi driver på.. vi mistet vår lille jente den 8 juni 09.. har en sønn på 4 år.. hadde trudd vi skulle få jenta våres i 09.. men i uke 21 måte vi avbryte svangerskapet, pga turnersyndrom, hjertefeil, hygrom pluss masse vann i kroppen, og ikke noe foster vann.. hjelpet stort og ha en grav og gå til. pluss sønnen våres på 4 år.. nå har vi endelig greid og tenke framover og velger nå derfor og prøve på nytt.. endelig siste tablett med primolut, så da er det bare og vente på mensen, og da den kommer er det bare og ringe kvinneklinikken og vente på pergostart pluss menopursprøyta.. gleder oss veldig. krysser fingrene for at det går på første forsøk som det gjorde sist, og at vi vil klare og få en 2010 barn.. 5 års mellomrom mellom barna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre dere mistet.

Jeg har også tatt siste Primolut i dag - håper mens kommer snart, da skal jeg begynne på pergo dag 5.

Vet du noe om hvordan blødningen blir etter å ha tatt primolut ?

Blir det kraftige/smertefulle saker - eller som en vanlig mens ?

Lykke til !!

Skrevet

hei.. blir som vanlig mens hos meg.. før jeg fik første mann hadde jeg vedlig kraftig mensen smerter.. men har ikke hatt dte av disse.. jeg har gått på det 3 ganger.. eneste jeg har blitt er mere hissig, hehe

skal du bare gå på pergo? eller skal du noe annet.. men det med mensen trur jeg er forskjell fra jente til jente allsa.. en annen jeg snakket med bløde bare i to dager, jeg har hatt 5 dager.

jeg skal ringe inn da jeg får mensen, etter vi driver med inseminering.. lykkes ikke bare på pergo gitt..lykke til du oxo;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...