lille vennen og meg Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Var på ul idag og fikk bekreftet en ma. Var på ul for ca 1,5 uke siden, men da kunne legen si hverken det ene eller andre. Har små blødd siden 20/8, så det var ikke helt uventet. Er trist og lei, og når man endelig har truffet så håper man jo på det beste. Men problemet er at jeg fikk med med tabletter hjem som jeg skal sette i sjeden, så ville restene komme ut i løpet av 1-6 timer. I skrivet jeg fikk med fra legen stod det at det burde sendes med respept på paralgin forte. Dette fikk ikke jeg. Er nå redd for å ta tablettene i tilfelle det gjør så vondt at jeg har behov for sterke smerestillende. Er det noen som har erfaring med dette? og noen som vet når man evt får eggløsning igjen? Tar det tid? Er klar til å begynne å prøve igjen så fort som mulig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Huffamei så trist. Føler veeeldig med deg. Mistet for 6 uker siden i morgen i ma uke 13+5. Jeg hadde operasjon så kan bare svare deg med andre erfaringer jeg har hørt om med andre som tok medisinsk. På dem har det vært litt smertefullt. Ville nok ha anbefalt deg å gå på legevakten å få noe av dem. Jeg blødde ingenting dagen etter operasjon,fikk eggløsning 4 uker etter, og er spent på om tr dukker opp til lørdag eller om jeg er blitt gravid-uten å få mens tilbake,det var ikke nødvendig. Hadde sex etter 5 dgr for jeg blødde ikke. Kan ha sex når blødningen stopper. Ønsker deg masse lykke til. Vi er mange som har mistet her inne, og vi forstår deg veeeldig godt. Er her for deg. Stooor trøsteklem. ps hvor langt var du på vei?
lille vennen og meg Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Takk for gode tanker. Var ca 8,5 uke på vei. Ikke så langt, men langt nok til at vi hadde begynt å glede oss masse. Venter til i morgen med å ta tablettene, får ta en tur innom gyn pol å få resept.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 huff ja det er heeelt forferdelig. Ja var jeg deg så hadde jeg nok fått en resept ja. Skal tenke på deg i morgen. Vet så inderlig godt hvor smertefullt og vondt det er. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå