trolly Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 hvilke typer finnes / merker? Orker ikke mer koking av flasker nå. Noen som bruker en sterilisator som de er fornøyd med? Tips? Kan Avent sin brukes av andre flasker? Vi bruker Easyfeed flasker. Andre merker enn Avent som er å anbefale? Vet i grunn ikke hva som finnes..
husmus &2 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har Avent sin og er superfornøyd med den. Den og vippestolen er vel det beste kjøpet vi har gjort. Skulle bare ønske vi hadde kjøpt den tidligere. Jeg vil tro at du kan bruke andre flasker i den, den er ganske fleksible på rom, men jeg tør ikke si for sikkert. Jeg steriliserer smokker og skjeer og alt som er i den. Kjapt og greit.
kokelimonke Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 hmmm.. nå spør jeg litt dumt, men hvordan funker en sterlisator som ikke skal i mikro?!
Ella12 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Og jeg lurer på om man må vaske flaskene før de skal i sterilisatoren?
Maya_1 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Avent har en elektrisk sterilisator, den har en egen motor og bare plugges i strøm. Men tar jo dertil plass på benken. Nå vet jeg ikke hvorfor du ikke ønsker micro-sterilisator. Men jeg også lette etter en slik en, fordi jeg ikke hadde micro. Det jeg gjorde var å gå å kjøpe en liten micro i steden Kan få en micro+microsterilisator til omtrent samme prisen som den elektriske sterilisatoren. Og gud så godt det var å ha en micro å varme ting i den hektiske barseltiden (og månedene etter...)
Maya_1 Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jepp, alt må vaskes først, steriliseringen kan kun knekken på bakterier men klarer ikke fjerne skitten. Det gjelder vel igrunn koking også.
husmus &2 Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Vi har den stående i en skuff på kjøkkenet, så for oss har dette vært veldig uproblematisk. Den tar vel mer enn en microsterilisator gjør også. Nå har jeg aldri sjekket de for micro, siden vi ikke har en og aldri kommer til å få en. Hadde vi hatt plass til det ville jeg kanskje gått for en kombo....
Style_hunter Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 er det plass til å sette tingene til Avent pumpe som må steriliseres i Avent sterilisatoren?
husmus &2 Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Det er det absolutt, jeg steriliserte alle delene til pumpen i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå